My visit at Eldomestic

Her kommer et aller siste bildedryss fra torsdagen jeg tilbrakte i Oslo.. Denne gang tenkte jeg å dele litt av besøket mitt på “Eldomestic”. Nordens største messe for småelektronikk! Ååh, jeg får ikke sagt det nok. Denne jobben er alle tiders. Jeg møtte opp på Thon Hotel Arena klokken 17.00 torsdag ettermiddag, og fikk en superhyggelig omvisning. Herlighet så mange spennende produkter jeg fikk titte på. Vi var innom alt fra skjønnhet og velvære, hjemmespa-produkter, styling til hår og kjøkkenredskaper og jeg koste meg glugg ihjel. Gikk bare rundt og smilte fra post til post jeg.. Tenkte jeg skulle dele bildedrysset fra besøket mitt med dere, og trekke frem noen absolutte favorittprodukter fra messen. Alt dette kan nemlig kjøpes på Elkjøp! Både i vanlig butikk, og på nett HER.

Slow juicer Witt
Første stopp ble en av favorittpostene.. Her fikk jeg nemlig teste “Slow juicer Witt” fra Kuvings. Juicemaskinen som gir optimal kvalitet! Dere som har en vanlig juicemaskin hjemme, har kanskje lagt merke til at juicen har en tendens til å skille seg når den kommer i glasset? Det er fordi juicen oksideres. I vanlige juicemaskiner blir nemlig frukten hakket opp av kniver. Med en slowjuicer kvernes alt du måtte putte i av ingredienser. Juicen oksideres minst mulig og næringsstoffer og enzymer beholdes i drikken. Dermed kan man også juice for 2-3 dager fremover og la det stå i kjøleskapet uten at drikken blir ødelagt. Dessuten lager disse maskinene mye mindre lyd! Praktisk om man er første mann opp om morgenen og får lyst til å lage seg et sunt glass før jobb!

Denne juicemaskinen får dere kjøpt både i butikk og på Elkjøp sin nettside HER.

Madeleine: Si ifra hvis du har lyst til å teste et av produktene våre så skal jeg sende deg det.
Marthe: Åh, er det sant? Kan jeg få denne!?



Silk’n glide
Slik ble “Silk’n glide permanent hair removal” min! *GLEDEPÅJORD* Jeg har tidligere testet både barbering, voksing og epilering, men jeg har aldri prøvd permanent hårfjerning i form av lysbehandling! Dette har tidligere bare vært forbeholdt skjønnhetssalonger, men å ta slike behandlinger er på langt nær gratis! Nå kan man altså gjøre det på egenhånd. Produktet koster 999 kroner og inneholder 30 000 lyspulser som går ned i hårsekkene og dreper dem. Man må bruke produktet et par ganger i måneden de første 2-3 månedene, og så skal man altså være hårfri! Gud, så deilig det ville vært å konstant gå med silkemyke legger. Jeg har allerede begynt behandlingen og kan nesten ikke vente med å se resultatet om noen måneder. Lysbehandlingen kan brukes på hele kroppen, inkludert ansiktet!



Denne får dere også kjøpt på Elkjøp, eller i nettbutikken deres HER.

Til slutt vil jeg et siste favoritt-produkt! Kjenner dere denne krølltangen igjen? Det er denne varianten jeg krøller håret med hver eneste gang jeg er hos frisøren, og jeg har forelsket meg fullstendig i den. Håret trekkes automatisk inn og krølles på bare noen sekunder. Jeg trodde dette var et produkt som bare kunne kjøpes på helt spesielle nettbutikker, men nå vet jeg at Elkjøp har den til 1495kr både i butikk og på nett. Wihuu! Jeg fikk ikke testet den på messen ettersom håret mitt allerede var krøllet, men Elkjøp-ansatt “Madeleine” fikk krøllet håret på 10 minutt og herlighet for noen bølger. Dette stylingproduktet er virkelig helt genialt.



Vinn en Eldomestic goodiebad
Har dere lyst til å være med i trekningen om å vinne en goodiebag? Madeleine har nemlig fått flere som hun skal dele ut til noen heldiggriser der ute! Alt dere behøver å gjøre for å være med i trekningen er å gjette hva innholdet i posen er. Det gjør dere HER. Dere behøver ikke å gjette riktig for å vinne, men jeg kan gi dere et tips likevel.. Produktene ligger i kategorien “skjønnhet og velvære!”.



Tommy Myhre.. Tusen takk for meg! Jeg koste meg en hau.
Nå har dere kanskje noe å tilføye ønskelisten til jul? <3

                 Annonse

[Alt-Text]

29 kommentarer

Siste innlegg