New in – Innkjøp!

Se så mye fint som har fått plass i garderoben min! Ah, jeg er storfornøyd med alt sammen. Dere husker kanskje at jeg mistet kofferten min på hjemreisen fra Costa Rica? En stappfull koffert full av klær, produkter og sminke til sikkert 20 000 kroner. Jeg har stresset i over en måned med å ringe rundt til personell både på flyplassen i Miami, Berlin og Oslo, men alt jeg får igjen for å sitte på “vent” i telefonen i 20-30 minutt, er et nytt nummer til en ny ansatt som kanskje kan hjelpe.. Denne uken ga jeg faktisk opp, og ringte forsikringsselskapet for å melde kofferten tapt. Så nå må garderoben delvis fylles opp igjen! *SUKK* En rekke nydelige kjoler, unike sommerplagg og splitter nye både skjørt og topper fra Thailand er mistet. -Men jeg får bare tenke positivt. Nå er det plass til nye høstklær i garderoben! Ikke at det er det jeg har handlet inn den siste tiden.. Huff, jeg vil liksom ikke innse at sommeren er over, og kjøper fremdeles på kjoler, skjørt, shortser og singleter. Lenge leve strømpebuksen! Hehe. Litt nytt treningstøy får også bli med hjem fra Stavanger! Gina Tricot har jo fått en egen treningskolleksjon, og fy søren så fint mye av det var. Absolutt verdt en titt jenter!

Dere må bare spørre om dere lurer på hvor noe av dette er fra! På meg har jeg mitt nye treningstøy fra Gina Tricot.

Michael Kors neglelakken fikk jeg i goodiebagen fra Kicks. Elsker fagen!
Nå er det like før Skal vi danse snurrer på skjermen her. God lørdag. <3

40 kommentarer
    1. Hej skjønne skjønne Marthe!
      Du har sikkert hørt om LOS-dagen i Dyreparken, og den tilhørende konkurransen de har hvor de kårer en vinner av 100 000,-.
      Min “reservelillesøster” og hennes dansepartner har klart å komme seg til denne finalen, og de trenger nå ALLE stemmene de kan få til å vinne.
      De er virkelig et par som står på for å nå sine mål her i livet. De trener hver eneste dag i flere timer, og reiser en helg i måneden til Polen for å bli enda bedre.
      Jeg vet at det er liten sannsynlighet for at jeg kommer gjennom med dette, men har har et ørlite håp om at du skal se hvor fantastiske de er og gidder å dele dette, enten her på bloggen eller på din Facebookside. Jeg hadde ihvertfall vært evig takknemlig, og det vet jeg at mine skjønne små også hadde vært!
      På forhånd millioner av takk!

    2. Synd du mistet kofferten men jeg hadde ikke gitt opp selv om du får endel (utenom egenandelen) dekket av forsikringsselskapet. Den må jo ha dukket opp et eller annet sted. Uansett så er jo flyselskapet du reiste med ansvarlig også så jeg hadde krevd erstatning fra dem utenom hjelp fra forsikringsselskapet. Skriv en mail til dem om du ikke får svar på telefonen 🙂

    3. Helena: Okei, men nå er det jo over en måned siden jeg kom hjem. Da blir kanskje kofferten ødelagt? Er det ikke slik etter ca en måneds tid? Jeg har ringt og ringt, men det er virkelig umulig å få hjelp noe som helst sted. Jeg har ikke sendt mail da, så det kan jeg godt også prøve 🙂 Er så kjedelig å miste alle de fine plaggene som jeg har funnet på reiser rundt om i verden. <3

    4. Har du tatt vare på kvitteringen for flybilletten? Der er det klistret på en bagasjelapp. Når en koffert forsvinner så må du fylle ut et skjema der du beskriver bagasjen og innholdet. Dess mer nøye du er dess lettere er det for bagasjeservice å finne kofferten din. Til en annen gang: Legg også en bagasjelapp inni kofferten. Noen bagasjelapper med navn o.l som er festet utenpå kofferter ramler av så om de åpner kofferten da så vil de finne eier og adresse der, hvor du skal feriere og fra hvilken dato til dato 🙂 Har lært av samme feil. Jeg fikk 10000 kr av flyselskapet som erstatning. Reiseforsikringen min var ikke så god så jeg krevde erstatning fra flyselskapet. Men jeg vet at noen reiseforsikringer er bedre enn det. Da lønner det seg kun å kontakte reiseforsikringen siden man ikke får to utbetalinger. Leste det på vg hvor det også stod: “Men selv om du får penger igjen fra forsikringen, søker forsikringsselskapet regress, slik at flyselskapet får sin del av regningen uansett.
      Bagasjen regnes som tapt etter 21 dager.”

    5. Hei Marthe! Long time ago! Så utrolig synd med kofferten din da.. 🙁 Uff! Men takk og lov for at du får igjen på forsikringen (SHOPPING 😉 Haha). Alle spsm. om hvor klærne er fra, ser jeg du allerede har svart på, så da skal du slippe og gjøre det igjen 😉
      Meeen…hvordan går det med deg om dagen? Har du det bra? Klem<3

    6. Åh så utrolig kjipt å miste kofferten og må melde den tapt 🙁 men så sykt mye fint du har kjøpt 😀 nei nå tar jeg kveld 🙂 natta <3

    7. jeg likte den røde toppen veldig godt!! hvor er den ifra? 🙂
      Utrolig kjipt dette med kofferten, men krysser fingrene for deg og håper at den dukker opp på et punkt!

    8. Hei! Har du noen erfaring med treningstøy fra de litt billigere kleskjedene? Som for eksempel Cubus og h&m? Spent på å høre hvordan det fra Gina tricot er! Ser i hvert fall smashing ut! 🙂

    9. Først må jeg bare si at du er utrolig pen 🙂 og det treningstøyet fra gina var skikkelig fint 🙂 viste ikke at de hadde det der! og så må jeg bare si, gratulerer så mye med dagen <3

    10. Kofferten min ble stjålet på nattoget en gang. Heldigvis hadde jeg tegnet reiseforsikring noen uker tidligere. Dette skjedde noen uker før eksamen, og alle notater, datalader mariusgenser og alt jeg brydde meg om lå heldigvis i den ande bagen. Stakkars tyv som fikk med seg fem kilo glutenfritt mel, noen utvaska gensere, kjemi- og fysikkbøker og toalettsakene mine. Absolutt ingen ting av verdi i den, men ble jo mye penger til sammen. Syntes nesten lit synd på tyven som fikk med seg så mye dritt. Hehe <3 Men føler med deg nå! Skikkelig herk og kjedelig å fylle ut de skjemaene.

    11. HEi, jeg må bare spørre hvilken str du har i bh-ene, eller i det minste hva er maks på HM?
      Jeg bruker 70DD/70E og finner ALDRI noe på HM, ei heller andre steder. I det siste har jeg vært heldig da, Amaze fra Lindex har helt opp til F.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg