Exploring the big city!

God kveld kjære blogglesere! Først vil jeg bare få si tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen under reiseinnleggene mine. Jeg sitter minimalt på pcen her nede, men jeg vil at dere skal vite at ethvert ord fra dere blir lest og satt stor stor pris på. <3 Det blir så mye morsommere å dele opplevelsene mine med bloggen når dere er så flinke til å gi respons. Tusen takk! <3

Annika og jeg har hatt den beste dagen, og godt er det for dette var vår siste! I hvert fall for denne gang. Hihi, kanskje vi kommer tilbake allerede neste år? Hvem vet? Morgenen gikk til intet mindre enn 2 båtturer! En båttur varte bare i halvannen time så da bestemte vi oss like godt for å hive oss på to! Fy søren så deilig det var å bare ligge på kanten av båten, titte ut på havet og la vinden kompensere for den uutholdelige varmen. Jeg kunne lett ligget slik hver dag, hele dagen. <3

Ellers hadde vi jo lovet oss selv å sette av litt tid til sightseeing! So we did! Da klokken slo 16.30 og varmen ikke var på sitt verste, hev vi oss i en taxi til den verdensberømte katedralen “Sagrada Familia”. Ingen av oss fikk muligheten til å se den under vårt forrige Barcelona-besøk så dette var faktisk noe av det som sto øverst på “to do listen” denne gang. Åh, jeg er så glad for at vi dro hit for dette besøket ble faktisk dagens store høydepunkt. Denne bygningen var jo som tatt rett ut fra en eventyrbok! SÅ nydelig. Vi kunne ikke slutte å beglo den noen av oss og ville aldri forlate stedet. It was gorgeous <3

Bare se på den da! Hallo? Kan jeg vennligst få bo her? Jeg har forelsket meg i en bygning. Det er i hvertfall helt sikkert. <3 Nå skal jeg se å få dekket til mitt mega-solbrente ansikt, for vi skal ha oss en aller siste fest her i Barcelona. Skål da dere! Bare fordi det er onsdag.

 

Tonight’s gonna be a good, good night! <3

36 kommentarer
    1. Har ikke vært innom bloggen din på en stund, men innser at bloggen din er en av de som får meg i ordentlig godt humør, og som jeg absolutt på legge til på lista over blogger som mås innom ila dagen!:) liker så godt måten du blogger på, du fremstiller ikke ting som overfladisk perfekt osv men innrømmer gjerne at bilen er bulka, gulvet er fullt av klær og at du er klumsete, og det gjør deg så ekte, og lettere å kjenne seg igjen i. Pluss at garderoben ikke renner over av klær til mange tusen, men du viser at man kan ha en kjempefin stil som ikke består av designerplagg all over!:) og du spiser godteri ol og trener ikke hver bidige dag. Sier ikke at de som gjør det er et dårlig forbilde, men det er lettere å strekke seg etter noen som ikke har alt på stell hele tiden, selvom man strengt tatt ikke burde føle det presset uansett, men selv føler jeg veldig på det, og da er bloggen din fin å klikke innom:)

    2. Var dere ikke inne i La Sagrada Familia da?
      Det var jeg i fjord, og det er det mest imponerende bygget jeg noen gang har vært inne i!
      Det var så ubeskrivelig fantastisk! Tok også heisen opp og gikk en god del trapper, og kom opp i et høyt tårn med DEN utsikten over Barcelona. Jeg MÅ tilbake dit en gang, for den kirken er så vakker at man blir religiøs av å være der =)

    3. Så flotte reiseinnlegg du har og flotte bilder. Når jeg leser bloggen din tenker jeg ofte “åh – å være ung og ha livet foran seg” igjen. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut. jeg er ikke så gammel altså – jeg er bare blitt litt vel etablert etterhvert med mann og barn og “forpliktelser” som det så fint heter ;-))

    4. Det mest fascinerende med den katedralen er at den aldri blir ferdig. De har bygget den i haugevis av år, og enda så holder dem på..Må si jeg er litt nysgjerrig på hvor høyt dette bygget skal bli når det endelig er ferdigstilt. Sikker på at den kommer til å rekke helt opp til månen, om de ikke slutter snart. Hahaha.
      Men skulle gjerne likt å sett det en dag 🙂 Hadde vært kjekt 🙂

    5. Sara Katrin: Ikke sant! La oss krysse fingre og tær for at den blir ferdig i vår levetid så vi kan få sett den uten byggekraner rundt også 😀 Det ville vært noe det! Hehe 😀

    6. Nora: Nei, det hadde vi ikke tid til dessverre. Køen gikk rundt halve katedralen og vi hadde bare en liten time. 🙂 Men en vakker dag! Kanskje utenfor sommerferien 🙂

    7. Camilla: Å, nå ble jeg glad. Dette var veldig hyggelig å lese Camilla. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen denne tilbakemeldingen. Slike kommentarer motiverer i massevis 🙂 Takk, takk, takk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg