Obsessed with food!

 

I se foooood! Haha, gjett om jeg var i himmelen under gårsdagens lille matmarked-besøk? Skal dere til Barcelona en gang i fremtiden så må dere ta turen inn hit. Markedet ligger midt i den store gaten “La Rambla”, og her finner dere virkelig ALT. Frukt, smoothies, is, skalldyr, kjøtt, spekemat.. You name it, they got it! Annika og jeg hadde akkurat trykket i oss et digert middagsmåltid da vi dro hit, men jeg klarte likevel å finne plass til både smoothie, Pina Colada, fruktsalat og jordbær på spyd med smeltet, hvit sjokolade på. Hihi! Sistnevnte tok jeg med meg hjem og koste meg med til mange episoder med “friends” på hotellrommet. Magen min sier visst aldri stopp.

 
 

YUMMY FOR MY TUMMY!

Nei, gud så digg! Det føltes nesten som jeg var tilbake i Chiang Mai. Der hadde de jo slike matmarked til alle kanter! Åh, jeg elsker å besøke slike steder jeg. Blir så fascinert over alt det gode de lager! Også får man jo lyst til å smake på absolutt alt! Spesielt når det er så billig. Tenkte i grunn bare å friste dere med noen snacks-bilder fra gårsdagen før jeg starter på onsdagen! Jeg tror Annika og jeg har bestemt oss for å dra for å se den nydelige katedralen i dag, så vi får sjå om ikke vi kan finne oss en slik tour-buss å hoppe på! Vi har bare denne dagen igjen her, så de neste timene skal Nytes med stor N. Kamera blir selvsagt med ut på seightseeing, og denne gang skal ikke sightseeingen bli erstattet med strandlivet! Strandlivet får vi heller ta igjen når vi kommer hjem. Vi har nemlig fått tidenes puppe-skille begge to, så nå er det bare å dra på en norsk nudiststrand for å kvitte seg med det. Hehehe. Nei.. Jeg tøyser.

Ser ikke dette digg ut så vet ikke jeg.. <3

Ikke undervurder mat-marked sier jeg bare! It’s so much fun <3

20 kommentarer

Siste innlegg