A little taste of space

Hvordan kan man ikke elske dette hotellet? Det er ikke hver dag man får bo i noe som ligner universet. Jeg visste at dette stedet skulle være moderne, men jeg trodde ikke det skulle være SÅ fancy! Annika og jeg har akkurat inntatt dagens frokost, og skal nå avgårde på beachen så fort dere er oppdatert! Det ble en senere morgen i dag, men sånn er det når man aldri kommer seg i seng om kvelden. Vi hadde det i hvert fall utrolig GØY! Vi dro på en nattklubb kalt “Jamburee”, danset og skravlet med en rekke hyggelige mennesker. Vi har begge vært i Barcelona en gang tidligere, men ingen av oss hadde testet ut utelivet. Nå kan vi endelig hukke det også av listen!

Er det bare jeg som er fascinert? Hotelloppholdet er ikke sponset til dere som nå måtte tro det. Hehe, jeg ville bare vise dere hvor fint det er her! Tror vi betalte rett over 3000 kroner for fire netter. Ingen dum pris for fire dager i universet? Spesielt ikke når man får pannekaker, honningmelon og spekeskinke til frokost. Oh my god.. Frokostbuffèten er upåklagelig. <3 Jeg har akkurat spist meg I-H-J-E-L.

Some snapshoots from our wineflu-tuesday morning!
Have a great day you all <3

30 kommentarer

Siste innlegg