My wave is waiting…

En strand, en kokosnøtt, og et surfebrett. That’s all i need!

Gårsdagen var så BRA! Skolens eneste norske studenter bestemte seg for å starte dagen med en runde surfing. Vi er for øyeblikket kun to nordmenn som studerer spansk her ved EF skolen, og vi har selvfølgelig funnet hverandre. Emilie er bare helskjønn! Tenk å bare kunne hive seg i havet for å surfe før skolestart? Det er jammen ikke hver dag man får muligheten til det! I tre timer lå vi i havet og jaktet på de riktige bølgene. Fy søren for en herlig måte å starte dagen på.

25 kroner kostet det å leie et surfebrett for en hel dag.. EF arrangerer også surfetimer en gang i uken, hvor man kan betale en liten sum for å få både brett og en lærer som viser hvordan det skal gjøres. Denne aktiviteten skal de faktisk ha allerede førstkommende søndag, så har jeg lyst på en liten oppfriskning så ville det kanskje ha vært lurt å melde seg på! Haha, det er så mye jeg har lyst til å gjøre mens jeg er her. Skulle bare ønske jeg hadde et år på meg! 10 dager er ingenting. Jeg vil lære mer spansk, se mer av Costa Rica og bli kjent med enda flere mennesker! Tror ærlig talt ikke jeg ville fått nok av dette på et helt liv.

Etter spansktimene i dag er det gratis salsakurs for alle EF studentene som måtte ønske å være med. Jeg har selvfølgelig gledet meg til dette hele uken, så nå er det bare å hive på salsakjolen og vrikke i vei! Dette blir faktisk min aller siste skoledag, for i morgen klokken 05.00 om natten(!) drar 30 av oss på en overnattings-utflukt oppi fjellene! Åh, kan ikke vente med å se hvilke eventyr som venter meg her. <3 Tror denne helgen blir farlig bra. Er jeg virkelig vågal så prøver jeg til og med bungee jumping denne helgen!

Ser det digg ut eller? Hihi. Hva passet vel bedre enn litt massasje etter all surfingen? Jeg kunne ikke vært mer fornøyd da denne damen kom bort og spurte om vi ville ha hver vår kroppsmassasje for en slikk og ingenting. Vi rakk bare 30 minutt ettersom vi måtte rekke spansktimene våre, men det var mildt sagt noen himmelske minutter. <3

Nok en fantastisk dag er over. Jeg får ikke sagt nok hvor glad jeg er for å være her.
Kunne du tenke deg å reise på EF språkkurs? Klikk hjem en gratis brosjyre HER.

      Reisen er sponset

22 kommentarer

Siste innlegg