Lunch break by the pool

God kveld blogglesere! Klokken er naa over 00.00 og jeg sitter i skrivende stund paa en internettcafe. Jeg laa egentlig godt pakket inn under dyna og blogget for dere, men saa forsvant nettet helt plutselig fra meg. Jeg skal tidlig opp i morgen saa jeg maa si det var fryktelig fristende aa bare slukke lyset for saa og sovne til en hyggelig film, men samvittigheten tok overhaand, og naa sitter jeg altsaa her med et thai tastatur. Hehe, heldigvis rakk jeg aa skrive deler av teksten for nettet forsvant fra oss. Kanskje dukker det opp igjen ogsaa snart! Det er vel bare det kraftige regnet som paavirker oss i en kortere periode.

Over til det innlegget egentlig skal dreie seg om! Denne dagen har virkelig bare flydd forbi. Skulle nesten ønske jeg kjedet meg mer, så tiden gikk litt saktere. I dag har vi nok en gang fått testet ut badekaret, og akkurat i det vi skulle til å sette oss nedi de hvite boblene, banket det på døren. Inn kom det en stykk søt hotellansatt med et gigantisk fruktfat til oss. Perfekt timing eller hva? Åh. For et liv. Jeg mener det. Kan noen binde meg fast her for jeg vil ikke hjem!

Det regner fortsatt her. Det kan jeg love dere! -Men det gjør overhode ingenting. Vi har tross alt reist i regntiden! Under her finner dere et bildedryss av badet vi har kost oss med de siste 24 timene. Hold dere fast, for det er temmelig lekkert. Spesielt med denne utsikten rett ut mot bassenget. En vakker dag skal jeg eie et hus i et eksotisk land, og det skal se akkurat ut som dette.

Noen som kunne tenke seg aa flytte inn paa dette badet eller? Jeg vet ihvertfall om en! Vaaknet nemlig til en gigant-salamander paa badet i dag. Ikke vet jeg hvordan det store beistet kom seg inn, men det satte naa og koste seg like ved badekaret da jeg skulle inn og stelle meg for dagen. Usj! For alt jeg vet har den ligget under sengen min i hele natt. 

Nei, naa faar jeg avslutte! Kjenner jeg er VELDIG klar for aa komme meg tilbake til leiligheten.
Haaper dere liker reiseinnleggene mine. I morgen drar vi til Bangkok! <3 

21 kommentarer

Siste innlegg