Antrekk – 230614

Ååå, så snille dere er! Tusen takk for alle sang-tipsene dere la igjen under dagens første innlegg. Jeg har aldri sett maken til lange lister av nye artister, sanger og musikkvideoer. GØY! Dere er jammen gode å ha. <3 Jeg har kommet vel frem til Stavanger, og har allerede kost meg her i seks timer. Timene har riktig nok føltes som minutter, men sånn er det vel bare når man har det litt for hyggelig.

Jonas var så snill å knipse noen bilder av reiseantrekket mitt tidligere i dag, så her får dere det i et lite bildedryss! Skinnbuksa er splitter ny og fra Vero Moda. Tror ikke jeg har brukt bukser siden april/tidlig mai, men denne var bare så lett og god samtidig som den var litt kul! Eller hva synes dere? Føler jeg har gått i en kulere joggebukse i hele dag! Hvor digg er ikke det å reise i? Mihi <3


Bukse, jakke og veske fra Vero Moda, Topp fra Gina Tricot, Rayban solbriller, Sko fra ukjent butikk i København

Nå har bestemor laget tomatsuppe med egg til kveldsmat her. Min favoritt <3 Dere har vel kanskje vært ute og brent bål i kveld? Det er jo selveste St.hans denne mandagskvelden! Jeg skal på langt nær bruke kvelden på å se brennende bål. Jeg tenkte i stedet å legge meg i solariumsgrillen… Heh! Sånn går no dagan. Må jo gjøre en siste finpuss på brunfargen før jeg skal ned til den ordentlige solen.

Dere får ha en fin St.Hansaften! <3
Jeg nyter ethvert minutt her i favorittbyen.

21 kommentarer
    1. Jeg vil bare tipse deg om en ting, siden dette plager både meg og venninnene mine hver gang vi leser bloggen din (daglig). Du har ALT for tykke øyenbryn for ansiktet ditt. du er en utrolig pen jente og har en unik stil som vi alle elsker! men øyenbrynene dine er så tykke at dette må du gjøre noe med. Ikke for å være pirkete, jeg elsker bloggen din! <3

    2. Maps av maroon 5 er en veldig bra og rolig sang:) god tur og kos deg massemasse!:))
      Hvis du ikke allerede har appen iTube vill jeg anbefale deg den, all musikk du kan tenke deg gratis:)

    3. Malin Kulseth Støa: Tusen takk for det Malin 🙂 Jeg endrer selvfølgelig ikke på utseende etter lesernes ønske. Hehe! Det ville blitt interessant 😀 Håper du fikk en fin start på den nye uken du også <3

    4. Fin tirsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke hver om du hadde sett hvem jeg var NÅ, for jeg sitter i skrivende stund med en helt ufattelig gangsperr i hele kroppen. Er akkurat som en gammel mann her jeg vagger meg bortover gulvet, haha! Jeg la nettopp ut en film i mitt siste innlegg der du kan se hva som gjorde en slik enorm forskjell. Det er dette som virkelig er god trening! Du må gjerne sjekke det ut, fine du!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig dag videre!

    5. Hvor lenge ligger du i solariumet av gangen når du tar sol? Må bare få sagt at du er utrolig vakker, og ikke minst garantert den bloggeren med best stil!! Elsker antrekkene dine og måten du inspirerer leserne dine på! Du virker som en super ung dame, Marthe! Elsker bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg