Cheers! It’s saturday

SKÅL! Det er nok en gang blitt lørdag, og nok en gang skal jeg tilbringe den med jentene og en flaske vin. Skulle tro jeg var blitt en skikkelig festløve! Kanskje er jeg det også? Jeg takker i hvert fall ikke nei til en runde på byen i kveld! Er det bare jeg som føler jeg har alt for mye å feire? Så fort dere er oppdatert, hiver jeg meg på badet for å freshe meg opp. Håret skal krølles og jobbsminken må erstattes med noe litt freshere. Glasset skal fylles opp og musikken skal få stå på full guffe. Mihi! Må jo komme i partymodus! <3

Rosa, friske roser har også fått plass på hjemmekontoret denne lørdagen. Jeg fikk dem som takk for å ha passet en av de tre hundene vi har hatt på besøk de siste dagene! Var de ikke fine? Herlighet, så snilt. <3 Minn meg på å passe hund enda litt oftere.

Nei, jeg rekker ikke mer skravling i kveld!
Dere får ha en SUPER lørdagskveld. <3

16 kommentarer
    1. Så fin du er! Kos deg i kveld 🙂
      Vet ikke helt om det er lov å vise alkohol på den måten, forresten? Bare tenker å si fra i tilfelle 😉

    2. omg! forelsket i skjørtet ditt!! hvor er det fra? og er det lenge siden du kjøpte det? har lett i evigheter etter det perfekte hvite skjørtet!!! :O

    3. Hei Marthe! 🙂
      Jeg leser helt ærlig ikke mange blogger, og dette er første gangen jeg kommenterer på bloggen din. Jeg er helt ærlig en fast leser av bloggen din. Og du må vite at du er en god inspirasjon til alle jenter der ute. Det handler ikke om meg, meg, meg og rosa glitter og tryllestøv,- men det handler om Marthe Borge, boendes i Norge og slik livet ditt er. Ville bare legge igjen en kommentar om at jeg synes du er en supergod blogger og livsnyter, og håper du trives som oppegående blogger og menneske 😉 Jobber selv på treningsstudio, og synes det er spennende å lese om andres erfaringer innenfor treningshjelp av andre. Dette ser ut til å fungere godt! Masse lykke til videre! Selv om du kanskje ikke leser denne kommentaren, så ønsker jeg deg alt godt på din vei gjennom kjærlighet, trening og hverdag!
      Keep me posted 😉
      Jente, 19 .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg