DAGENS AMRAP: Videosnutt

Jeg vet om en som må legge seg i hardtrening om han ikke vil bli danket ut av ei jente. Hehe, neida…. Joda. Det begynner å nærme seg 8 uker siden min første PT time med Magnus. Nå synes jeg det kommer seg! Gjør ikke dere? Jeg føler meg sprekere og sprekere for hver uke som går, og treningen blir bare bedre og bedre. Gøyere, og gøyere. Ah, det er så herlig å være i gang! Magnus fortjener et stort klapp på skuldra for å ha fått rumpen min i gir og motivasjonen på plass. Jeg har aldri hatt det så moro med treningen!

Vel vitende om at jeg i dag tidlig skulle gjennom nok en hard PT time, tok jeg meg i går kveld en 40 minutters løpetur før jeg kastet meg på 150 american situps, 2 min med planken x 2, 50 knebøy og 20 burpees x 2. Frivillige burpees hjemme på stuegulvet dere! He-rre-gud. Dere skulle ha sett Jonas sitt blikk da han satte i sofaen med en pølse i hver hånd og så på dette sirkuset.. Jeg tror ikke han ble mindre overrasket da jeg etterpå smilte til kveldspølsene hans og gikk for en skål med havregryn og bær i stedet. *FLINK!*
 

Innlevelsen til Magnus er det i hvert fall ingenting å si på! Lurer meg på om han føler vektstangen min blir lettere når han står slik og luftløfter den? Jeg må bare la være å se på ham ellers bryter jeg jo ut i latter! Hehe. Klokken 09.00 var det i dag klart for 26 minutter med AMRAP. (As many rounds as possible av fire ulike øvelser). Dere kan jo ta en titt på hva jeg måtte igjennom, på videosnutten under her. Magnus fant først ut at han ville filme etter at økten min var ferdig, så da var det bare å kjøre på med enda en runde!

 

Det ble 26 harde minutter, men fy søren så deilig etterpå. Den gode etter-trening-følelsen fulgte meg gjennom hele arbeidsdagen!

Magnus har også lagt ut noen bilder fra dagens PT time HER.
Nå får dere ha en god natt. Jeg har litt kommentarsvaring og ta igjen!

31 kommentarer
    1. Stine Erichsen: Hmm! Nei, jeg kan alltids høre med Magnus, men det tror jeg ikke ettersom vi hadde en del gym timer på videregående hvor vi gjorde både 2 og 3 minutter med planken flere ganger etter hverandre. Du må bare hvile litt mellom hver gang tenker jeg! 🙂

    2. Hei:) det er supert at du trener og liker det. Men de siste mnd så føles det mere ut som en treningsblogg. Og det er så synd, for treningsblogger finnes det nok av. Jeg har alltid vært veldig fan av deg.

    3. Hei Marthe! Jeg har alltid likt bloggen din, du utstråler så mye glede og legger så mye arbeid i bloggen din!
      Men, i det siste synes jeg du har blogget veldig mye om trening. Før har bloggen din vært et fristed hvor vi slipper unna alt kroppspressert, men ikke nå lenger. Jeg er sikker på at du trener av alle riktige grunner, men allikevel skaper det et slags press. Som ei over her sa, treningsblogger er det nok av.
      Bare ett lite ønske om at du begrenser treningsbloggingen litt, så vi slipper å sitte igjen med dårlig selvbilde og dårlig samvittighet hver gang vi leser bloggen! 🙂

    4. Så en kommentar over her om at det ble for mye treningsinnlegg, men det er jeg absolutt ikke enig i! Synes det er utrolig motiverende å lese alle innleggene dine, selv om jeg blir litt misunnelig på hvor fort du har fått bra resultater, hehe. Men uansett; du blogger jo fortsatt om mye annet også, så keep it up spør du meg!

    5. Utrolig motiverende å lese om treningen din. Gøy med bilder og videosnutter. Og forresten:For en kjekk PT trener du har funnet deg 😉 ;p

    6. Heisann Marthe 🙂 vil bare gi deg litt skryt for den fantastiske bloggen din! Den er fantastisk inspirerende og gir meg mye hverdagsglede! Stå på videre søte deg! Og ha en riktig god sommer! Klem fra trofast leser 🙂

    7. Jeg synes også det har blitt en god del trening og kan kalle det litt treningsblogg, men du marthe er en helt unik person,
      Jeg synes treningsblogger er dønn kjedeli, men du motiverer, å det er korte innlegg, lite skriving å mye bilde å video som gjør det kjekt å følle deg oppover 👍 digger deg søte deg ❤️

    8. Julie: Hei Julie! Så herlig å høre at du får hentet litt hverdagsglede her 😀 Tusen takk for den fine kommentaren din. <3 Ønsker deg en kjempefin sommer selv! 🙂

    9. Emma: Så bra! 😀 Tusen takk for det. Kjempehyggelig å høre at du finner disse treningsinnleggene motiverende. <3 Jeg synes i hvert fall det er supermoro å dele litt av treningen min med dere også. Jeg har vært fryktelig dårlig på å oppdatere denne kategorien tidligere, men nå er det slutt på det! 🙂

    10. Oda: Heisann Oda! Tusen takk for gode ord. 🙂 Jeg forstår godt hva du mener og jeg er lei for at treningensbloggingen kan være med på å skape dårlig samvittighet eller dårlig selvbilde. Det er ikke det jeg ønsker. Målet med disse innleggene er jo bare å motivere. 🙂 Bloggen dreier seg i hovedsak om mitt liv. Hva jeg gjør, hvor jeg befinner meg, hva jeg går i osv osv. Jeg kan ikke bare la være å blogge om treningen i redsel for at noen skal få dårlig selvbilde. Det er mange som også finner disse innleggene inspirerende og som setter stor pris på dem. 🙂 Jeg har 2-3 treningsrelaterte innlegg i uken, men jeg blogger også om veldig mye annet. Hvis du vet med deg selv at du har lett for å sitte igjen med dårlig samvittighet eller dårlig selvbilde etter å ha lest om trening så ville jeg heller bare ha skrollet meg forbi dem og lest alt det andre i stedet 🙂

    11. Du må passe på ryggen din når du løfter vektene/kettlebells’en. Det burde PT din ihveetfall følge med på! Ellers varer ikke den ryggen lenge

    12. Må si meg helt enig med Heidi, den ryggen din er ikke bra. Skjønner ikke ha pt-en din ikke retter på det, for den måte å løfte på kan virkelig gjøre skade på ryggen. Ønsker bare ditt beste 🙂

    13. Så flink du er! ææ du har så utrolig fin kropp!
      Hvor mye betaler du får PT? betaler du for hver time, eller har du på en måte betalt for lang tid? sånn et år liksom?

    14. Jeg har sluttet å lese bloggen din like mye som jeg gjorde. Syns du har blitt litt dårligere til å skrive gode innlegg, også syns jeg det blir litt for mye treningsinnlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg