Eight faves on instagram

God kveld! Tenkte jeg kunne dele åtte av mine storfavoritter på instagram i kveld. Altså, jeg har mange mange flere, men nå deler jeg disse til å begynne med så får dere gi meg en lyd om dere ønsker flere tips! Jeg setter ihvertfall uendelig stor pris på tips til nye inspirasjonskilder, så måtte dere ha noen på lur til meg så legg gjerne igjen en instakonto i kommentarfeltet under her. Da blir jeg glad!
 

@rocky_barnes
Jeg kan sitte og glane på bildene av denne nydelige jenta dagen lang. She’s just gorgeous!

@earthpix
For oss som elsker å drømme oss bort! Her får man de mest magiske bilder av både steder, dyr, og hendelser. Om alle bildene er ekte vet jeg jammen ikke, men det bryr jeg meg heller ikke om. Alt jeg vet er at bildene virkelig er N-Y-D-E-L-I-G-E.

@drugsoflove1 
Denne instakontoen begynte jeg faktisk å følge i går. Her legges det rett og slett daglig ut stemningsfulle klissebilder. <3 

@detoxguide 
Denne kontoen er ikke for deg som er sulten.. Åh, bare se på disse bildene da! Her finner jeg inspirasjon i massevis! 

@angelcandices 
Victoria Secret modell Candice Swanepoel. Vakreste kvinnemenneske på jord. <3 BABE ALERT!

@tuulavintage 
Mote og reiseblogger Jessica Stein. Her er det også en hau av inspirasjon å hente på alle fronter!

@fitnessgirlsmotivation
Denne trenings-instakontoen fikk jeg først øynene opp for da de for noen måneder siden la ut et bilde av meg, liggende på stuegulvet og ta situps. Kontoen har over 600 000 følgere så jeg var en smule stolt og en smule lei meg for at de ikke hashtaget @marthekborge. Hehe! -Men siden er full av fitness-inspo, gode quotes og herlige bilder. 

@sjanaelise
Er det virkelig noen som ikke følger henne? Absolutt en av mine storfavoritter på instagram. Hun gir meg min daglige dose med inspirasjon både innen mat, trening og foto. Hun driver aktivt med yoga og er ikke dårlig på å legge ut lekre bilder av seg selv i de sykeste positurer. <3 For noen ben på den dama!

@healthywayshappydays 
Enda en favoritt som gir en hau av inspirasjon på både trening og mat fronten. Elsk, elsk, elsk!



Likte dere innlegget? Håper det, for jeg har mange flere tips å dele med dere!
Ikke glem å følge meg da dere! @marthekborge heter jeg på instagram. 

18 kommentarer
    1. Takk for tipsene! Jeg er veldig glad i instagram og sitter heller på den en facebook, så jeg ble veldig glad for at du viste meg noen nye kontoer! Klem <3
      Ps. ta gjerne turen innom min instagram: sarajosse

    2. Åh så hærlig, takk for tips 😀 Ha en fortsatt fin kveld <3 snart skal jeg legge meg i senga og lese New York bekjennelser 😀 <3

    3. Tenker du over at det er unge mennesker som leser bloggen din? Med alle disse syltynne kvinnefigurende, inkludert deg selv, tror du ikke kanskje du og andre bloggere er en av grunnene til dårlig selvbildet og kroppspress? Ikke for å hate, jeg føler bare det er på tide å si ifra.

    4. Syns også de var i tynneste laget… Så var ikke helt med på denne… Men ideen med instagram tips var god!

    5. Jeg har noen absolutt favoritter på instagram som legger ut både motiverende, kule og fristende bilder.
      Aller først er du faktisk NØDT til å følge: sincerelyjules!!! Hun legger ut de flotteste bildene noen sinne og du får ekstremt reisefeber av bildene hennes..
      Andre er @angelicablicks, og også en jente som heter @teresalopez, hun er utrolig motiverende!! 🙂 og til slutt @food_feels (deiligste maten!!!)
      Hvis du vill kan du følge meg også (heheheh) @isabellgundersen 😀

    6. Elsket dette innlegget, takk for tips! Av disse følger jeg bare Candice, så her ble det noen nye å følge gitt 😀 Mine favoritter er @sincerelyjules, @theworkinggirl, @therealoliviap, @indiesunshine, @kenzas, @weworewhat, @apairandaspare og @sazanbarzani. Sikker på jeg kunne ramset opp i en evighet! Jeg elsker slike fine konter på instagram 😀

    7. Lag flere slike! kjempegøy 😀
      kan du også lage et innlegg med fine stemningsfulle sommersanger som du liker? 🙂

    8. Du må sjekke ut #lonijane eller brukeren hennes @lonijane, hun har mange gode smoothie tips, siden hun lever på det, og flere av hennes følgere legger også ut mange spennende oppskrifter på smoothies som de har tagget i #lonijane 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg