Antrekk – 110614

Morn morn! Tenk, da var det blitt torsdag allerede. Var det ikke mandag i går? Herlighet som dagene flyr. Jeg har tilbrakt morgenen min i garasjen til Magnus og nå drar jeg straks av gårde på jobb, men jeg blir der bare til i ettermiddag så vi skrives masse mer så fort jeg er hjemme igjen! Ville i første omgang bare innom for å dele noen bilder av gårsdagens antrekk, og selvfølgelig ønske dere en alle tiders torsdag! <3


Sko fra ukjent butikk i København, Topp fra Gina Tricot, Belte og hatt fra Bikbok, Skjørt fra Thailand

Håper dere liker antrekket! <3
Kan dere ha en fin dag så lenge?

19 kommentarer
    1. Nydelig som alltid!
      Elsker det skjørtet, du skulle kjøpt med noen ekstra hjem og solgt på bloggen hehe 🙂

    2. Åhh, ble SÅ skuffet når det sto at skjørtet var fra Thailand.. Har lett etter er sånn grått maxiskjørt LENGE, så får bare fortsette å lete:)
      Nydelig som alltid er du:)

    3. Hei! Ble skuffet jeg også når jeg så skjøtet var fra Thailand, det var jo nydelig!
      Men jeg lurer på noe, har det skjedd noe med mamman din? Når jeg begynte å lese bloggen snakket du masse om henne og du var på utlandstur med henne.. Håper det ikke har skjedd noe med henne!
      Klem fra meg, håper du får en fin dag videre! 🙂

    4. Hei Marthe! Du vet når en du egentlig ikke kjenner har noe svart mellom tenna også vet du ikke helt om du skal si ifra? Sånn føler jeg det med deg og øyenbryene dine.. Det er ikke meningen å være slem eller frekk men om det hadde vært med ville jeg ha likt at noen hadde sagt ifra… De matcher ikke helt hårfargen din og de kan virke “harde” i ansiktet ditt som får deg til å ligne litt på en 60-åring som er ustø med blyanten. Det hadde hjulpet masse hvis du hadde brukt en litt lysere farge og eventuelt duset den ut mot enden slik at slutten ikke blir så hard 🙂 Jeg går på en videregående skole der vi ofte snakker om toppbloggerne og du er da kjent som “hun med øyenbrynene” og ikke martheborge, noe jeg synes er veldig trist for du er jo utrolig flink og vakker! Jeg håper jeg ikke såret deg og at du ser at jeg bare vil hjelpe:-) Hilsen en fast leser i 2 år

    5. Hei på du! Du er en stor inspirasjon! Og alltid så positiv!! Jeg var innom og så etter svarte toppen fra Gina Tricot du har i innlegget, men de hadde den ikke. 🙁 Er det lenge siden du kjøpte den? Ha en fin kveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg