Antrekk – 100614

God morgen! Håper dere er like entusiastiske som meg denne morgenen. Jeg fikk mine åtte timer med skjønnhetssøvn i natt så nå sitter jeg lysvåken på hjemmekontoret og sorterer papirene som skal få være med til regnskapsføreren litt senere. Hehe, tipper Geir har savnet meg en HAU, for nå er det rekordlang tid siden forrige møte! Som dagens første “update” får dere gårsdagens antrekk i et lite bildedryss. Hope you like it! Jeg har mye på planen denne onsdagen, men blir det litt tid til overs så tar jeg med meg Jonas ut på litt grillings i solen. Vi har enda ikke besøkt vår mest berømte strand, “Hamresanden” i år, så det håper jeg vi kan få gjort i dag!


Skjørt, genser og veske fra Bikbok, Jeffrey Campbell sko fra www.nevernaked.com, cardigan fra Vero Moda

Ha en strålende onsdag alle sammen <3

34 kommentarer

Siste innlegg