It’s time to play!

 

Sand, sjø, sol, krabber, jordbær, og lek. <3 Seks ord som beskriver min søndag. Åh, så fint jeg har hatt det. Planen var egentlig å dra på Hamresanden og grille, men Jonas nekter å ta bilder av meg når det er andre mennesker i nærheten, så da måtte det bli en folketom strand i stedet. Jeg hadde jo lyst til å dokumentere timene med tærene i sanden! Hehe, kan ikke forstå hvorfor han finner fotografjobben så pinlig? Jeg kan stå og posere på kleinest mulig vis midt på Aker Brygge foran hundre mennesker. Det gjør meg ingen verdens ting! Jonas vil derimot nærmest dø bare det sykler en eldre herremann forbi antrekks-lokasjonen vår. Hehe, når skal han slutte å bry seg om hva alle andre synes? Kan han ikke bare late som vi er turister? Vi kommer aldri til å se den gamle mannen på sykkel igjen uansett! Hehe.. Det er ikke bare greit å være bloggkjæreste skjønner dere. Det følger litt av en jobb med! -Men jeg håper og tror at jeg gjør opp for det <3

Uansett! Søndagen har vært fantastisk. Nei, nærmere perfekt. -Og nå skal jeg faktisk hive på treningsshortsen og ta meg en aldri så liten joggetur i solnedgangen. Det er jo nå temperaturen er perfekt for den slags! Håper dere har hatt en alle tiders dag. Kanskje det er flere som har tilbrakt timene på stranden? Med jordbærspising, fanging av krabber, turning i sanden og kos? Det eneste som mangler for at søndagen skal bli helt perfekt, er en filmkveld med min kjære. Gjett hva? Movienight it is! <3 Men først.. Løpetur!

Litt strandbilder får man vel aldri nok av? Sweet dreams!

55 kommentarer

Siste innlegg