Antrekk – 010614

Hei og hopp! Har dere hatt en fin dag så langt? Det har jeg! Jonas og jeg har nemlig ligget som slakt på en strand like i nærheten hele ettermiddagen. SÅ deilig! Følte til og med jeg fikk litt brunfarge på kroppen! Tenk vi er i JUNI! Favoritt-årstiden til folk flest <3 Jeg smiler seriøst fra øre til øre bare av å skrive på det. Sommeren 2014 skal bli den beste noen sinne. Jeg har noen spennende reiser planlagt, men ikke for mange. Jeg vil også nyte den norske sommer både i Kristiansand og Stavanger. Kvalitetstid med familien skal tilbringes, jeg vil på litt for mange båtturer, og forhåpentligvis blir det også en rekke lange strand-dager med både grilling, bading, sjømat, venninner og kjæreste. Høres ikke det ut som en fin sommerplan?

 

Kanskje hiver jeg meg på noen spontane reiser også? Om været skulle vise seg å bli dårlig? Alt går an! Vi har knipset en rekke bilder fra dagens lille strandbesøk, så disse skal jeg se igjennom og dele med dere i et eget innlegg litt senere i kveld. I mellomtiden får dere nøye dere med dagens antrekk som består av et skinnskjørt og mine nærmest ubrukte Jeffrey Campbell sko. Hope you like it! <3

 
Skjørt fra Bikbok, Topp fra Vero Moda, Jakke fra Gina Tricot, Jeffrey Campbell sko fra DNA

Stay tuned! <3

28 kommentarer

Siste innlegg