Antrekk – 260614

God kveld! Vet dere hva? Dette må ha vært en av de beste dagene jeg har hatt i 2014! Jeg har kost meg farlig mye.. Dagen startet som tidligere nevnt med sushifrokost ute i hagemøblene og deretter bar turen videre på beachen! Jeg har vært en flittig blogger og knipset en hel hau av bilder til et “time for time” innlegg som lovet, så mye mer fra dagen min skal dere få i et innlegg om et par timer!

 



Nå tenkte jeg bare å stikke innom for å dele dagens antrekk med dere. Et splitter nytt skjørt fra Gina Tricot har fått kommet på denne sommersdagen. Håper dere liker det! Ellers har jeg deler av dagen trasket rundt i min lille “Pirate booty dress” med bikini under. ELSK på dager som denne! Måtte det bli uendelig mange flere av dem i løpet av sommeren 2014.

 
Skjørt og sko fra Gina Tricot, Topp fra Bikbok, og Belte fra Nevernaked.com

Har dere fått en fin mandag så langt?
Time for time innlegg av dagen min kommer straks!

35 kommentarer
    1. Hvordan får du brunfargen din til å holde så utrolig bra? Noen tips? kan du event. lage et innlegg om hvordan bli fort brun, og beholde fargen? 😀

    2. Så bra du har kost deg idag 😀 Så pen du er 😀 Gleder meg til time for time innlegget 😀 <3

    3. Herreguud – har ikke lest blogger på noen uker (oops), så unnskyld hvis du ikke har gjort noe eller dette er veldig sent, MEN du ser enda mer nydelig ut! Håret ditt er spesielt helt elsk! <3
      Btw, har tenkt litt for mye over hvordan bloggere skriver innleggene sine I det siste - og du er soleklart en av de som skriver best. Mange gjør seg dumme eller lignende (noe jeg synes er litt små irriterende :/), men du skriver helt fantastisk. Kanskje litt random, men det må sies hahaha

    4. Hei nydelige deg!:-) Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og må bare si at du er utrolig flink! Jeg elsker bloggen din, og den er den beste jeg noen gang har vært innom! Selv så synes jeg egentlig at du er den eneste som egentlig fortjener å ligge på topplisten, med tanke på at du har så mange gjennomført innlegg hver dag! 🙂
      Ønsker deg en super kveld videre! Gleder meg masse til neste innlegg! klem <3

    5. Hei! Jeg har ikke lest bloggen din så lenge. Men du er en utrolig pen jente med så fint og langt hår, og jeg elsker stilen din! 😃

    6. Du er vanvittig pen Marthe! Love your outfit 🙂 Spesielt skjørtet likte jeg kjempe godt 😀 Det er såå fint med blomsterprint<3 Elsker det lange håret ditt! Leppestiften kler du så utrolig godt!!! <3

    7. Kjære Marthe, jeg mener ikke å snoke! Har vært fast leser av bloggen din, og husker da moren din ofte var med på bilder. Blant annet når dere var i Stavanger! Har det skjedd noe med henne, eller har dere mistet kontakten siden det er så lenge siden?

    8. Armene dine!!:) se bicepsen på første bildet, du har jammen jobbet/trent bra! Hvor lenge har du hatt PT nå? 🙂

    9. jeg liker virkelig at du viser forskjellige utrtykk i ansiktet og virkelig viser glede når du skal vise antrekket ditt. jeg elsker skoene og skjørtet var nydelig. du kledde dette veldig godt.

    10. Christine: Heisann! Jeg kan helt sikkert komme med et innlegg hvor jeg tipser litt angående dette ja. Jeg tar jo litt solarium da, men jeg tar ikke så vanvittig ofte eller mye, så noe må jeg jo gjøre riktig 😀 Fargen pleier nemlig å holde seg veldig godt på huden 🙂 Lurer meg på om det har en del å gjøre med at jeg smører meg ofte og godt inn i en god fuktighetskrem?

    11. Julie: Da var det godt du fant tilbake til bloggen igjen 😀 Hihi, tusen takk for en kjempefin kommentar Julie. Slike tilbakemeldinger setter jeg stor pris på! 🙂 Håper du likte mitt nyeste innlegg også. Der skriver jeg jo litt mer og litt mer personlig 😀

    12. Charlotte Johanna: Heisann! Tusen takk for det. Jeg blir altså så glad. 😀 Kjempehyggelig å høre at du synes innleggene mine er gjennomførte og at bloggen fortjener en plass på topplisten. <3 Det håper jeg jo! 🙂 Ønsker deg også en god natt! Krysser fingrene for at du også likte mitt nyeste "time for time" innlegg 😀 Klem

    13. Det ser ut som om du har blitt veldig sunn i det siste. Har vært et par uker siden jeg var innom bloggen, og ansikte ditt ser mye sunnere ut. Kanskje det bare er det fine været som får deg til å stråle, men ser ut som om treningen hjelper også. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg