Antrekk – 220514

Good kveld! Da var jeg hjemme igjen etter nok en fin arbeidsdag. Jeg har virkelig hatt det helt topp på Vero Moda i dag. Det var ikke så folksomt, men alle som kom innom var så pratesyke, og da blir jeg i så godt humør. Haha. Har dere det bra? Så hyggelig å høre at mange av dere syntes boken i forrige innlegg virket spennende. Liker dere Fifty Shades of Grey, så liker dere denne også. <3 Det er jeg sikker på. 

Jeg er egentlig fryktelig pratesyk *rettelse* skrivesyk, denne torsdagskvelden, men min kjære samboer maser om at jeg skal legge fra meg jobben og gi ham litt oppmerksomhet. Hehe, stakkars Jonas. Det har ikke blitt veldig mye kjærleik på ham den siste uken. Han har hatt fri mens jeg har hatt alt annet enn fri. Føler meg faktisk som en superwoman som rekker alt jeg rekker om dagene. Kvalitetstid med kjæresten har det bare ikke blitt noe tid til, så nå får jeg sette av den siste timen som er igjen av denne torsdagen til å gjøre hva enn han har lyst til. <3 Krysser fingre og tær for at det blir tv-titting for nå føles det som et lite år siden sist jeg så et tvprogram!


Skjørt fra ukjent butikk i Thailand, Jeffrey Campbell sko fra www.nevernaked.com, Topp fra Vero Moda

Jeg får skravle mer med dere i morgen!
Håper dere liker antrekket. <3 Sweet dreams..

26 kommentarer

Siste innlegg