Haters, watch yourself!

Jeg tror jeg elsker disse bildene! Her får dere en smakebit på hva jeg drev med før arbeidsdagen startet. Jeg har fått prøve meg i boksing! SÅ gøy. Nå vet jeg altså hvordan jeg skal ta meg av sure blogglesere! Hehe, nei men hvor kult er det ikke å kunne bokse? Jeg kan ikke akkurat kalle meg proff etter èn time med Matthew, men jeg har ihvertfall fått en smakebit på sporten, og herlighet så moro det var. Ikke èn gang i løpet av timen tenkte jeg “arh, få denne økten overstått”. Det var virkelig supertungt og jeg kjenner allerede at armene mine har begynt å stivne, men det var bare så gøy å nok en gang få prøve meg på noe helt nytt som egentlig ligger utenfor min komfortsone.

Ser det ikke spennende ut? Vi burde alle bli flinkere til å prøve ut nye ting! Jeg er allerede i tenkeboksen for hva jeg skal finne på neste uke. Poledancing kanskje? Hvis Magnus eller Matthew tilbyr dette på en av gruppetimene de har satt opp for den kommende uken, så melder jeg meg! Hehe, nei det er vel lite sannsynlig, men de tilbyr masse annet, blant annet den type trening som jeg har fått teste i dag. Hver onsdag klokken 21.00 har Matthew PT-gruppetimer med boksing. Har dere lyst til å ta en boksetime og ha det litt moro så kan dere bestille klippekort på gruppetimene HER. Eller dere kan ta sjansen på å bli den heldige som stikker av med et gratis i konkurransen jeg fortalte om i går.

Under her får dere en liten videosnutt av meg i action! Haha, jeg hadde aldri trodd at en av mine første bloggvideoer skulle være av meg selv bokse, men nå er jeg jo i det utforskende hjørnet om dagen. Håper dere liker at jeg deler litt videosnutter i blant. <3 Det er forresten lov til å le.

Er du flink til å prøve ut nye ting? Utfordre deg selv og variere treningen?
Dere må gjerne lese mer om pris på klippekortene og hva de innebærer HER.

19 kommentarer

Siste innlegg