Gratulerer med dagen!



Gratulerer med dagen alle sammen! Det er 17. mai! Why not make it obvious? I dag har jeg kledd meg i rødt, hvitt og blått.


Skjørt fra Vero Moda, Topp, jakke, briller og blomsterkrans fra Bikbok, Pumps fra Bianco

For en nydelig dag vi har fått så langt! Herlighet, så glad jeg blir. Jonas og jeg startet dagen med svigermors nydelige spekemat, og ettersom gradstokken viste 22 grader, kunne måltidet nytes ute på verandaen. Ah, det er lenge siden vi har fått en så fin 17. mai! God og mett dro jeg til jentene mine, mens Jonas dro til byen med guttene sine. Nå sitter jeg hjemme i stuen, men jeg er bare hjemom for å oppdatere dere. Om en halvtime drar jeg av gårde igjen for å kose meg enda litt mer med både Jonas og jentene! Det blir både grilling og vin frem til halv tolv i kveld. Deretter må vi selvfølgelig til byen for å se fyrverkeriet før jeg danser rumpa av meg på et eller annet utested.



Håper dere har fått en nydelig feiring så langt.
Ønsker dere en perfekt lørdagskveld.. <3 SKÅL!

20 kommentarer

Siste innlegg