Love is in the air..

I går var en sånn kveld.. Kjærestekveld med Bella, wok, jordbær, og vaniljekesam. Helt perfekt. Jeg sto for middagen og Jonas sto for desserten. (La jordbærene i en skål og tok lokket av kesamen).  Hehe, han var så flink! På tven snurret vi komedie, og da den tok slutt snurret vi enda en. Jeg sovnet riktig nok i den siste, men det var superhyggelig så lenge det varte! For en fin og avslappende kveld. <3


Akkurat hva jeg trengte! <3 Har dere fått en fin søndag så langt? Jeg skulle egentlig ha vært på fellestreningen i Narviga, men leggene mine sier bare NEI. Jeg trodde stølheten skulle bli bedre og bedre for hver dag som gikk? Hah! Ikke i dette tilfelle! Tanken på å løpe, hoppe, eller ta utfall gjorde at jeg sto over denne søndagen. *Skamme seg*. -MEN jeg skal i det minste våge meg ut på søndagstur med Kristinemor og hundene. Kjenner leggmusklene (det som er av dem) stivne fullstendig til bare av å sitte i stille i 10 minutt, så noe må jeg finne på! Det er ikke bare bare å bli sprek hører dere. Haha, ønsker dere alle sammen en herlig søndag. Vi skrives mer senere.

Love is in the air.. <3

26 kommentarer

Siste innlegg