She got her nails done

Jeg synes jeg hører bestemors stemme nå. “Det har skjedd na någe!! Hu har isje blogga i heile dag!”. Du kan ta det helt med ro gamlemor <3 Morgenen forsvant bare fra meg denne onsdagen. Plutselig var klokken blitt halv to og det var på tide å dra av gårde til Minste Auds for negltimen min. Der ble jeg sittende i et par timer for å bli dullet med samtidig som jeg skravlet med flinke Anita. Planen var egentlig å gå for fransk manikyr denne gang, men jeg ombestemte meg som alltid i siste liten, og gikk for kritthvit i stede.

Ble det ikke fint? Jeg kan ikke annet enn å glise fra øre til øre. Jeg har vel mildt sagt blitt avhengig av Anita sine gelènegler. Det er en stund siden de forrige ramlet av og i mellomtiden har jeg brukt H&M sine franske løsnegler. De ser alvorlig talt ikke UT på fingrene! Jeg kan ikke tro at jeg syntes dette var pent før. Man ser jo at neglene er falske på en kilometers avstand. Fysj! Nei, nå klarer jeg meg ikke uten Anitas hjelp. Igjen, tusen takk for noen nydelige negler. Jeg er så glad for at jeg nå skal være fingerfin i 4-5 nye uker fremover.

Anita er herlig. Hun er en av de få damene som virkelig får meg til å le. Hun snakker engelsk, men hun forstår også veldig mye norsk så samtalene våre går på halvt norsk og halvt engelsk. Passer meg midt i blinken ettersom ordforrådet mitt ikke er all verdens å skryte av.

Har dere lyst til å freshe opp neglene like før 17. mai?
Ring 38024700 for bestiling hos Anita på Auds minste i Frisørhuset.

        Min behandling er sponset

27 kommentarer

Siste innlegg