New in: Treningstøy

Tenk det dere. I går gikk jeg frivillig inn på XXL og G-max for å handle treningstøy. Før kunne jeg ikke tenke meg noe kjedeligere enn å gå gjennom en sportsbutikk. Nå skulle jeg ønske sørlandssenteret hadde flere! Jeg fikk plutselig for meg at treningsgarderoben trengte en oppfriskning i går, så jeg dro med meg Jonas og fikk han til å hjelpe meg litt. Nye sko sto øverst på listen og deretter sto “knallfargede topper”. Hoho, veldig mye fant jeg ikke, men noe nytt fikk bli med hjem! Skoene er fra G max, og den sorte og hvite toppen er fra H&M, men ellers er resten kjøpt på XXL. Lurer dere på pris så er det bare å spørre! Jeg skal være tilgjengelig i hele kveld.

Tiden fløy på jobb i dag! Jeg forstår ikke hvor timene ble av, men jeg er strålende fornøyd med å ha fått med meg medarbeider Tina på fellestreningen i Narviga i morgen! Hihi, dere har vel ikke glemt det? Klokken 12.00 i morgen formiddag er det gratis fellestrening for alle som har lyst til å bli litt sprekere. Nå sitter jeg hjemme i sofaen og nyter synet av en flink samboer som lager hjemmelaget pizza til oss. Han er så flink! <3 Haha, stakkaren må få litt skryt for han har ikke vært særlig fornøyd med fotografjobben denne uken..

Slik falt samtalen under denne lille shooten..

Jonas: Jeg slår opp med bloggen!!
Marthe: Hæ?
Jonas: Kan jeg det? Slå opp med bloggen og beholde deg?
Marthe: Nei, vi kommer i pakke.

Ser dere noe dere liker? Forelsket meg helt i skoene jeg!
Dere må ha en nydelig lørdagskveld. Vi skrives igjen i morgen <3

39 kommentarer
    1. Åh, disse skoene er jeg misunnelig på! Så herlig og friske de så ut 😀 Og spreke du, det ser jo ut som om du har trent i evigheter så fit du er! Markerte biceps har du også 😀 Jonas er flink! Syns det er så humorisk å lese de små samtalene deres. Ler godt hver gang 😀
      Jeg venter i spenning på noen pakker i posten fra både sportamore og getinspired. Har bestilt litt nytt jeg også, selv om det ikke direkte trengtes å fylles opp mer, hihi! Er jo så gøy med nytt, og med det kommer jo også motivasjon 😀 Hva er bedre enn det?

    2. Frida Bringslimark: Ja var de ikke fine? 😀 Utvalget var ikke så stort, men jeg fant et par til slutt! Må nok inn på diverse nettbutikker jeg også og klikke hjem en ting eller to. Det fineste finner man vel på nett.-Og litt nytt i treningsgarderoben fungerer som du sier perfekt som motivasjon. 😀 Tusen takk Frida. Du har alltid noen gode ord på lur du. <3

    3. Superfine sko! Jeg bare lurte på når du skulle komme med flere DIY innlegg? Jeg liker dem veldig godt! Jeg har forresten en egen DIY blogg. Hadde vert morro om du ville skjekke den ut <3 Hva kostet den grønne/gule toppen? Ha en fin kveld<3

    4. U know ur pictures makes me smile. Ur happy face, what is it called in norwegian..”smitter” on me 🙂
      Looking fresh.

    5. herlighet så nydelig du er! har virkelig ikke ord. håper lørdagskvelden din har vært like fin som deg. gi Jonas litt skrøyt fra meg, han er jo bare kjempeflink:)

    6. Har du fått så langt hår, eller er det extension? Det var ufattelig pent iallefall!
      Tar du selvbruning, eller solarium? Eller er du bare så naturlig brun?:o
      Hvordan klarer du å holde kroppen din så fit? Den er jo helt fantastisk!
      Kan du lage en sminkevideo?:D
      o´hoi det ble mye spørsmål her! Men, sånn går det når jeg aldri legger ifra meg kommentarer på bloggen din. Håper du svarer iallefall, hadde vært kjekkt!

    7. Haha, “vi kommer i pakke” 😀 Du er så søt! 😀
      Jeg elsker sånne knallfargede treningstopper! Jeg har så utrolig mye treningsklær, synes det er viktig å føle meg litt fresh når jeg trener, hehe 😛

    8. Martine: Jeg har akkurat satt inn Hairtalk sitt tapeextentions! 🙂 Tusen takk 😀 Jeg har aldri prøvd selvbruning i hele mitt liv, men jeg prøver å ta solarium en til to ganger i uken 🙂 Ellers har jeg også akkurat begynt å trene crossfit med en personlig trener. Magnus heter han og blogger selv på http://www.frantzenkraft.blogg.no 🙂 Jeg kan ihvertfall lage et nytt sminkeinnlegg om det ikke blir video. Håper det også vil falle i smak! 😀

    9. hanne: Å <3 Tusen tusen takk! Blir så glad 🙂 Skal hilse Jonas fra deg og si bloggleser Hanne synes han gjør en god jobb. Kanskje det letter litt på trykket 😀 Hehe!

    10. storyofmydiy: Den gule toppen kostet 299 🙂 Ja jeg skulle faktisk kommet med et nytt DIY i går, men det ble helt misslykket. Kanskje jeg kan ta en titt på din blogg for litt ny inspirasjon! Jeg elsker jo slike DIY innlegg. 😀

    11. Så fantastisk håret ditt ser ut om dagen! Personlig sliter jeg skikkelig med håret om dagen etter et meget ikke vellykket hos en creepy frisør så her går det nok konsekvent med hestehale til det har vokst ut igjen 🙁 (det er 1 cm lengre på den ene siden enn på den andre :()
      fresh jente fortjener freshe treningsklær 😉

    12. Hei 🙂 veldig fint med langt hår! Lurte bare på hvor mye det vil koste meg som ikke får det sponset, å sette på hår hos komponisten? 🙂

    13. hvor mye kostet skoene og shortsen?
      Elsker alt du har kjøpt, og du er utrolig flink og er en veldig stor inspirasjon!

    14. Benedicte: Heisann! Det kommer litt an på hvor mye hår du vil ha. Jeg har så mye som det overhode er mulig å ha og det koster 10 000 kroner med produkter til hårvask, kur, oljer osv.. En pakke hår koster litt over 2000 kroner om jeg husker rett, og jeg har fire av dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg