Møte med personlig trener

Hils på min nye personlige trener dere! Denne unge mannen kommer dere til å se mye til fremover. Jeg kom akkurat hjem fra et hyggelig, lite møte med Magnus. Vi tok hver vår kopp kaffe (selvfølgelig te i mitt tilfelle),og pratet litt om treningsplanen for fremtiden. Sommer og bikinisesong nærmer seg, og jeg trenger som veldig mange andre et lite spark bak! Hjemmeøktene mine har en tendens til å bli litt ensidige, noe som i lengden gjør treningen fryktelig kjedelig. Dette er bare en av mange ting som jeg håper at Magnus kan hjelpe meg med i fremtiden. Første treningsøkt er allerede satt opp på kalenderen, og jeg har nøyaktig fem dager på å finne frem til mitt indre beastmode. Kjenner jeg grugleder meg litt. Jeg skal få prøve meg på crossfit for første gang! Jeg har hørt at dette skal være både morsomt, effektivt og veldig hardt, så nå krysser jeg fingre og tær for at det finnes et lite beist i meg også! Har dere troa?

Ellers har jeg akkurat satt meg ned med litt snacks, og enda et inspirasjonsblad. Herlighet, en dag finner jeg favorittbladet “Det nye” i postkassen og en annen dag får jeg “Costume” med meg hjem fra Vero Moda. Vi var jo så heldige å få abonnement på dette bladet i julegave! Et glass nypresset juice har jeg også laget meg denne onsdagen, og så fort jeg har fått samlet litt ny inspirasjon, starter jeg på neste blogginnlegg. Sånn går no dagan. Til planlegging, bildeknipsing, redigering, og mer planlegging. Kvelden skal gå til girlsnight med Kristinemor og hennes nye valp, så alt arbeid må gjøres klart før den tid! Ønsker dere en super onsdag så lenge. <3

Dere må gjerne ta en titt på bloggen til Magnus HER.
Så får dere et innblikk i hva jeg skal få ta del i de neste ukene!

24 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så utrolig spennende med personlig trener da! Jeg synes nå du ser fantastisk ut jeg, mener du ikke trenger og trene jeg. Men igjen…så ser jeg hvorfor du ønsker det – for trening gir jo så ufattelig mye energi og det er godt for kroppen. Da kan man også spise alt man vil med ekstra god samvittighet 🙂 (men med måte da, haha 😉 ). Når kårer du forresten vinneren av den 2XU tightsen? 🙂
      Kos deg masse i påsken, med både fri og godis 🙂 Klem<3

    2. Syns det er helt supert at du skal ta treningen på alvor, og ta vare på kroppen din 🙂 Likevel så håper jeg at det blir lite snakk om det på bloggen, siden det er så utrolig mange slike blogger, slik som K-A, fotballfrue, fitnessnora etc, som legger veldig stor vekt på trening og kosthold. Jeg setter veldig stor pris på bloggen din slik som den er, jordnær og som inspirerer til livsglede. Håper jeg slipper å finne “treningsinspo” her også 🙂

    3. Flink du er Marthe 😀 IKke dumt med Personlig trener 😀 Stå på 🙂 Dette klarer du 😀 Ha en fortsatt super dag <3

    4. Jenny: Det blir nok noen flere treningsinnlegg fremover, men jeg lover at bloggen skal bli like jordnær og inspirerende selv med en treningsøkt blant alle de vanlige blogginnleggene mine 🙂 Og de superusunne oppskriftene vil heller ikke fordufte! Hehe 🙂

    5. Ida Rygnestad: Heisann Ida! Å <3 Det var da hyggelig å høre 🙂 Takk for det, men jeg kan vel ikke leve på god forbrenning hele livet. Hehe! Man føler seg så mye mer opplagt når kroppen er i form også 🙂 Vinneren av 2XU plagget trekkes etter påske. Tusen takk og det samme til deg. Nyt ferien 😀 Stor klem!

    6. Hei Marthe! Takk for svar! Du er så utrolig flink til og kommentere tilbake, det er noe man som bloggleser setter SKIKKELIG pris på 🙂 Sant som du sier, kan ikke leve på god forbrenning hele livet, hehe 🙂 Blir sikkert godt for deg og få et treningsopplegg, da er det så mye mer motiverende og trene også! Men okei, etter påske, da vet jeg det 🙂 Nyt ferien du også 🙂 Klem<3

    7. Du er en så herlig inspirasjon Marthe! Jeg elsker bloggen din og har fulgt deg siden starten! Ta gjerne en titt på min blogg =) Har akkurat startet å blogge litt for å få tida til å gå og for å få ut litt av det jeg har på hjertet! Det er en hverdagsblogg da :p <3 hehe Men du, fortsett med trening og godt kosthold. Følger deg!

    8. Synes du er så sporty som hopper på crossfit med en gang! Gleder meg til å følge med 😀 kroppen din er jo smashing fra før, så er spent på hvor mye bedre det kan bli! Flott er du hvertfall 😀 ha en super påske! <3

    9. Jeanett Mikkelsen: Å <3 Tusen takk for det Jeanett 😀 Jeg kan langt ifra i toppform, men kanskje jeg kommer dit med litt hjelp 😀 Good påske til deg og <3

    10. Ida Rygnestad: Å bare hyggelig Ida! Ja det tror jeg også. Det er så mye jeg lurer på som Magnus helt sikkert kan hjelpe meg litt med. <3

      Selvfølgelig svarer jeg dere 🙂 Det er jo den koseligste delen av jobben min 😀

    11. Hei! 🙂 Jeg trenger også et spark bak da det gjelder trening og kosthold, og spesielt nå som bikinisesongen nærmer seg. Det jeg lurte på er cirka hvor mye en personlig trener koster? Kan man eventuelt bestemme selv hvor lang periode en ønsker å ha personlig trener eller hvordan er det? Håper du kan svare på dette, for hadde vært veldig kjekt å vite. Tusen takk på forhånd Marthe! 😀

    12. Line: Heisann! Det kommer litt an på hvor du drar og hvem du ønsker å ha som personlig trener. Prisene varierer nok, men jeg vil tippe at de fleste tar mellom 500-600 kroner for en time. Jeg kan spørre Magnus på mandag, hva som er “normal” pris 🙂 Du kan ihvertfall bestemme selv hvor lenge du ønsker å ha en personlig trener. Ønsker du bare litt hjelp før sommersesongen så vil jeg tro at det er fullt mulig å få det også. 🙂

    13. Tusen takk, Marthe! 🙂 Ja, det er liksom å komme ordentlig i gang igjen etter å ha ligget på latsiden en god stund. Så bra 🙂 Det er i hvertfall en stor inspirasjon å lese om treningen din!

    14. Ååh, vannmelon hadde vært så utrolig godt akkurat nå! 🙂
      Heldig er du også som har fått deg personlig trener, har hatt lyst til det lenge nå men aldri orket å tatt meg råd. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg