Sleepover at your place

Ååå som vi kan kose oss! Jeg dro til Annika i halv syv tiden i går kveld, og der ble jeg altså hele natten. Vi lagde oss grønnsaker med dipp og koste oss med to morsomme filmer. Skulle ønske jeg kunne bli lengre til morgenen i dag, men jeg må få unnagjort litt jobb før jobb! Vero Moda kaller på meg denne fine tirsdagen og det skal jammen bli godt å komme i gang igjen der også. <3

Nå må jeg bare pønske ut hva dagens blogginnlegg skal dreie seg om. Jeg har ikke så god tid, men solen skinner så det bør ihvertfall ikke være noe problem å knipse noen fine bilder til dere! Jeg har så mye gående denne uken. Spennende møter og ting skal ordnes før helgen. Det er jo bare tre dager igjen til tidenes GIRLS WEEKEND! Åh, som jeg gleder meg. April blir visst den store reisemåneden!

Nei nå får jeg komme i gang med neste blogginnlegg!
Ville bare ønske dere en flott tirsdag. Vi skrives <3

14 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg har alltid drømt om langt, tykt hår, men dessverre kommer aldri mitt hår til å bli slik. Derfor vurderer jeg sterkt å prøve hår-extensions, noe jeg vet veldig lite om. Hvilke merker er best? Hva er best av klips, teip eller å sveise på til frisøren? Sliter det mye på håret? Jeg har veldig skjørt hår og er redd for at håret mitt skal bli helt ødelagt. Og er det mye styr med det? Når du er på stranden, trenger du å bekymre deg for at noe faller av? Og når du setter opp håret i hestehale, er det lett at extensionet vises? Må man skifte ofte og er det verdt prisen? Jeg har fall i håret mitt, hvis jeg har extensions og jeg går ut i regnet, vil jeg håret mitt krølle seg og extensionet henge ned slik at jeg ser helt håpløs ut? Hahah har så utallig mange spørsmål. Hadde blitt kjempeglad for svar, eller kanskje et helt innlegg? Sikkert flere som lurer på dette. 🙂

    2. Jeg elsker jentekvelder, det er så koselig <3
      Ha en fin dag på jobb, Marthe! så skal jeg nyte min eneste dag med påskeferie med venninne kos og film i heele dag. Med masse påskegodt 😀
      Hvor er det du kjøper leppestifetene dine?

    3. Ann Kathrin: Ikke sant! Tusen takk Ann Kathrin. <3 Jeg kjøper omtrent alle leppestiftene mine på Body Shop eller H&M. De fleste jeg har er i merket Isadora. Denne er Isadora farge 165 🙂 Kjempefin rosafarge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg