En aller siste skitur

DA var jeg endelig tilbake! Hyttenettet forsvant fra oss i går kveld og ettersom det aldri kom tilbake, måtte Jonas og jeg bare ta en tidligere hjemreise. Dere vet hvordan jeg blir når jeg ikke får gjort jobben min. *HYSTERISK*. Hehe, vi skulle hjem i kveld uansett, så vi dro bare noen timer før planlagt.. Vi har hatt tre fantastiske dager på hytta. Gårsdagens skitur ble avlyst ettersom været ble alt for surt, men vi satte inne og koste oss med brettspill, film og pinnekjøtt.Timene bare fløy av gårde, og plutselig var det blitt palmesøndag.

Nå sitter Jonas, Bella og jeg hjemme i stuen vår igjen. Formiddagen gikk til både skitur og hjemreise. Bildene over her er fra dagens tur, og bildene under er fra da farmor og farfar fulgte oss ned til parkeringsplassen. Det er båndtvang og ettersom Jonas og jeg glemte Bellas bånd hjemme, fikk hun på vei hjem sitte i en sekk proppfull av puter og varme tepper. Haha, vi finner alltid en løsning på det!

På vinterstid må dette være første tur Bella faktisk har kost seg på.
Haha! Nå har jeg litt blogging og kommentarsvaring å ta igjen. <3

17 kommentarer

Siste innlegg