Antrekk – 070414

Okei, jeg har ikke gått slik som dette i dag.. Jeg hadde bare så lyst til å vise dere noen av mine nyeste Vero Moda-innkjøp på! Det er nok en stund til jeg faktisk får bruke denne løse og lette sommerkjolen, men i dag fikk jeg i det minste ta noen bilder i den. Elsker det åpne partiet kombinert med blondestoffet bak i ryggen. -Også den lyse og fine vårjakken til da. *ELSK* <3


Kjole, veske og jakke fra Vero Moda, Rayban solbriller, Sko fra København

Jonas har fått nye rayban solbriller og det var bare så vidt jeg fikk lov til å låne dem under dagens lille antrekks-shoot. “IKKE TA PÅ GLASSET MARTHE! OG IKKE GJØR SÅNNE BRÅE BEVEGELSER MED BRILLENE MINE!”. He-rre-gud da. Jeg klarte å miste de forrige brillene hans i havet da vi var på utflukt i Egypt, så nå er det visst ingen nåde. Haha, det er Jonas i et nøtteskall. <3

Tur har vi også fått vært på i dag! Kanskje ikke det smarteste med tanke på helsa, men jeg bare måtte komme meg ut i denne vårtemperaturen! Håper det er flere der ute som har fått nyte sola denne mandagen. <3

28 kommentarer

Siste innlegg