Vinn Dorco Shai produkter og Nellygavekort til 1000kr

Pleier ikke dere å kombinere leggbarberingen med blåsing av såpebobler? Jeg ler meg ihjel av disse påfunnene mine. Jeg har ikke blåst såpebobler på ti år! De første fem minuttene fikk jeg det ikke engang til. Jeg måtte google “hvordan blåse såpebobler” for å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det og da jeg endelig fikk en boble til å sveve, ville jeg drepe meg av latter. Jeg vet ikke om jeg var overtrøtt eller hva det var, men jeg lo, og lo, og for hvert bilde som ble tatt måtte Jonas legge fra seg kamera og sprekke boblene. Dette tok etterhvert litt tid også ettersom jeg utviklet meg til å bli såpeboblenes blåsemester. Hoho! Nei, det må nok litt mer øvelse til før jeg tar på meg den tittelen, men gud så moro. 

Uansett! Det er søndag og på tide med en ny, spennende konkurranse her på bloggen. I samarbeid med Dorco Shai har jeg nok en gang fått lov til å dele ut et helt års forbruk med Shai produkter ikke bare til èn, men til to av dere! I tillegg til en mengde barberingsprodukter av mitt favorittmerke, skal jeg få dele ut to Nellygavekort på 1000 kroner! Det er det vel heller ingen som kan takke nei til? Trenger vårgarderoben en fin, liten oppgradering så har du muligheten til å få det gjort gratis nå!

Slik gjør du: 
1. Klikk hjem en gratis prøvepakke med barberhøvelen til Dorco Shai HER. 
2. Legg igjen en kommentar med navnet ditt i kommentarfeltet under. 

 



Har dere allerede klikket hjem en gratis høvel så holder det å legge igjen en kommentar! 

Masse lykke til alle sammen. Jeg trekker to heldige vinnere om syv dager!

         Annonse

335 kommentarer

Siste innlegg