My last day in Stavanger

Da var min aller siste dag kommet! Jeg kan ikke tro at jeg nå har vært her i fem dager. Det er nesten en uke! Hvordan kan det føles som en alt for kort helg? Noen av disse bildene er bare skrekkelige av meg, men jeg føler for å dele dem med dere likevel. De gir et lite innblikk i hvordan disse familiedagene mine har vært. Jonas reiste riktignok hjem lørdag ettermiddag ettersom han måtte jobbe, men vi fikk to veldig fine dager sammen i Stavanger og de satte jeg stor pris på. <3 Toget mitt går ikke før halv åtte i kveld så nå tenkte jeg meg faktisk ut på butikken for å handle inn på ingredienser til en liten blogg-oppskrift. Eller vi får se hvor vellykket resultatet blir først!

Kake og dessertspising har det blitt mye av de fem siste dagene! Hoho. Kake, is og latskap! Gotta love it. <3

You, and me <3 Jeg håper og tror jeg har en samboer som gleder seg til å få meg hjem i kveld.
Ønsker dere en god mandag og en fin start på den nye uken. Her skinner solen i dag! <3

20 kommentarer

Siste innlegg