Nyeste innkjøp – Vår

Ååå jeg er så fornøyd med helgens innkjøp! Herlighet, stikkordet for både fredag og lørdagsshoppingen har definitivt vært “Lyse farger”, og denne gang har jeg holdt meg til det også! Vel, kanskje ved unntak av det sorte dongeriskjørtet. -Men det var bare så fint at jeg ikke kunne dy meg. Lyse, duse farger er det jeg foretrekker om dagen, og det er dette jeg kommer til å fylle garderoben min med de kommende månedene. Hvitt, pastellblått, pastellgrønn, gul og pastellrosa og fersken.. Gud som jeg gleder meg til vår og varme nå!

Det er jammen lenge siden jeg hadde et innkjøps-innlegg her på bloggen nå! Dere pleier å sette pris på slike innlegg så jeg krysser fingrene for at det faller i smak i dag også. <3 Jeg var egentig på utkikk etter en kjole til kveldens festligheter, men tror dere jeg fant det eller? Hehe, er det ikke slik at man aldri finner det man egentlig er på utkikk etter? Er jeg på jakt etter nyheter til garderoben så finner jeg bare festkjoler, mens er jeg på jakt etter festkjoler så fyller jeg shoppingposene med alt annet.. Noen som kjenner seg igjen? Jaja, jeg finner alltid en løsning på kleskrisene mine! Jeg fikk med hjem mange lekre plagg og det må jeg si meg storfornøyd med.

1. Hvit skinnjakke fra Cubus 2. Blå og hvit mønsterbukse fra Cubus 3. Hvit topp fra Cubus 4. Rosa topp fra H&M 5. Rosa fjærsmykke fra H&M 6. Gullsmykke fra Bikbok 7. Gul topp fra Bikbok 8. Sort dongeriskjørt fra Bikbok

Nå hva synes dere? Ser dere noe dere liker?
Lover å vise deler av innkjøpene i et antrekk straks!

19 kommentarer

Siste innlegg