My latest instamoments

Hei og hopp kjære, gode lesere! Vet dere hva? Her har det vært ordentlig dramatisk i dag! Vi har rett og slett hatt et innbrudd midt på lyse dagen, bare to hus ved siden av bestemor og bestefar sitt! Jeg hadde akkurat kommet ut fra dusjen etter et besøk på solstudioet da jeg fikk fortalt av bestefar at det for bare minutter siden hadde stått en tydelig ruset mann og knust kjøkkenvinduet til naboen. Uheldigvis for den berusede mannen så kom en beboer gående forbi med en stor hund akkurat i det første vindusglass var knust. Denne personen forsto raskt at noe var veldig galt og spurte mannen hva i all verden han holdt på med. I stedet for å svare, mumlet “innbrudstyven” noe i telefonen sin og forlot stedet med det samme. Deretter ble bestefar bedt om å ringe både huseier og politi, og dette ble selvfølgelig gjort. Herlighet så skummelt! For en verden vi lever i. Midt på lyse dagen? Virkelig? Kunne han ikke i det minste ha ventet med å bryte seg inn til mørket hadde lagt seg og litt ferre mennesker ferdet på gaten? Hjelpe meg. Det kunne jo like godt ha vært vårt hus! Huff, nei noe så skremmende. Det gikk heldigvis godt, men jeg håper nå inderlig at mannen ikke kommer tilbake i kveld.

Så nå har jeg opplevd det også! Litt dramatikk i den ellers så rolige og fine Stavanger-hverdagen. Det er godt Jonas kommer i natt sier jeg bare, så har vi en ekstra sterk mann rundt oss. Hehe! Og nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til bestemor og bestefar neste jul.. En diger vakthund. Neida, det var nok bare et uheldig engangstilfelle utført av en litt for ruset mann. Håper bare politiet får tatt ham.

Over til det dette innlegget egentlig skulle dreie seg om! Mine siste instamoments. Heh! Over og under her får dere en liten collage av mine siste bilder på instagram. Følger dere meg ikke allerede så må dere gjerne gjøre det! Da blir jeg så glad vet dere.


1. Et av mine favorittøyeblikk fra Egypt, fanget på kamera <3 2. Wææ! Har dere sett noe så fælt? Det er ihvertfall ikke kjedelig å jobbe på Vero Moda! Her prøver Margrethe og jeg parykker på pauserommet. 3. Vel fremme i favorittbyen Stavanger. Ny pysjbukse og nye tøfler har fått komme på! Bortskjemt barnebarn <3 4. Svigermors fruktsalat til dessert. Jummy! 5. Viktig å ta selfies fra hesteryggen også! 6. Me, myself, and i. Hoho, dere blir vel ikke lei av fjeset mitt? 7. Hahaha, finnes det noe vakrere vesen? Bella på sitt beste<3 8. Insta sneak peek av dagens antrekk. 9. Når den late ungdom først er ute i skog og mark så skal det jammen dokumenteres også!



“Marthekborge” heter jeg på instagram!

Nå drar jeg på kino med en veldig god venninne <3

23 kommentarer
    1. Skikkelig skummelt og ekkelt ja. Det er godt at Jonas kommer inatt så du føler deg litt ekstra trygg 🙂 Fine Insta bilder <3 Kos deg masse på Kino <3

    2. Hjelp det har skjedd her også for 2 år siden!! (Bor også i stvg). Mamma var hjemme og satt på den stasjonære pcen vi den gang hadde i kjelleren. Hun trodde noen gikk i døra, men når ingen sa hallo gikk hun ut i fra at hun hadde hørt feil. Jeg var ute. Kom hjem og oppdaget at pcen og ipoden min var borte… kun den halve ledningen som du kobler i den der klossen var igjen… senere på kvelden var det politi over alt da hadde vært flere innbrudd i nabolaget hvor tyvene hadde truet med kniv! Er så glad for at moren min ikke gikk opp for å se hvem som kom. Etter denne opplevelsen låser vi alltid døra!

    3. Liker innlegg med instamoments! 😀 Elsker å følge deg på Instagram. Du legger alltid ut så fine bilder av alt mulig 🙂 Kjempe kjekt!

    4. Du legger ut så utrolig mange fine bilder! Elsker virkelig kontoen din! Så inspirerende! <3 Jeg hadde virkelig satt stor pris på om du kanskje kunne likt et av bildene mine? charlottemolander heter jeg 🙂
      Ha en super dag videre i Stavanger! Klem <3 (elsker bloggen din forresten! Den beste!!:-))

    5. Kunne du ha skrevet et innlegg om hvordan du krøller håret ditt? Hvilken rettetang, evt hårspray osv? Jeg får ikke krøllene i mitt hår til å vare, og dessuten synes jeg heller ikke de blir noe spesielt fine, og dine ser jo ut som a million dollars..! En liten tutorial hadde vært ypperlig!

    6. Jeg syns nå det er “betryggende” at det skjedde midt på lyse dagen jeg da! :p haha! For da har man jo faktisk mulighet til å kunne få stoppet dem før det skjer noe! Det er jo mer skummelt om man ligger og sover og plutselig hører masse lyder. Det hadde ihvertfall jeg syntes! Fint det gikk bra og at noen reagerte 🙂

    7. ååå du tar såå mange fine bilder! virkelig 🙂 kunne du kanskje gitt noen bilde tips i et innlegg? hvordan du tar bilder og hva du tenker ? hvis du skjønner 😉

    8. Høres skummelt ut, det med nabohuset, huff, verdenen vi lever i i dag altså… Utrolig fine bilder foresten! 🙂 Ønsker deg en super fredag!

    9. Vi har haft inbrott mitt på dagen också. Jag kom hem från skolan och såg min systers fönster knust, och sen gick jag in och hämtade telefonen och ringde polisen. Hade inte en tanke på att inbrottstjuvarna kunde vara kvar. Man undrar ju vilken värld man lever i!
      Hoppas att du får en fin helg ändå 🙂

    10. Så ekkelt da! Men mannen var jo ruset, så var jo nok derfor han brøyt seg inn midt på dagen, fordi han visste sikkert ikke hva han selv drev med. Skummelt at det skal være sånn!
      Så mange herlige instabilder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg