Den perfekte kjolen..


Jeg har lovet dere å komme med tips til både konfirmasjon, bryllup, dåp og lekre sommerkjoler, men jeg får ta noe av gangen! Konfirmasjonstiden nærmer seg, og jeg skal faktisk i en selv om bare seks uker. Nå er jeg så heldig å ha verdens fineste bunad, men det er ikke alle som er så heldige! Noen av dere skal kanskje konfirmeres i år, mens andre skal kanskje være gjest? Til dere som enda ikke har funnet den perfekte kjolen for anledningen har jeg laget er fint lite innlegg til! Over og under her finner dere en rekke nydelige maxikjoler som i mine øyne godt kan egne seg for deg som skal være gjest i konfirmasjon eller en dåp. I denne omgang ble det nesten bare lange varianter i ulike prisklasser, men jeg kan alltids komme med noen kortere kjoler senere om dere ønsker det.

Har dere fått en fin start på helgen forresten? Det har jeg! Jeg har fått Annika på besøk og nå sitter vi og spiser loff med krabbe samtidig som vi ler oss ihjel av Costa del Kongsvik. Gud bedre for et program. Jeg ler, og ler, og ler.. Blir aldri lei! <3




Jeg måtte bare ta med de to siste der. De egner seg nok bedre til en annen type fest, men hjelp så fine! Å bare skulle velge ut noen favoritter fra Nellys kolleksjon nå er nærmest umulig. Jeg tror aldri jeg har sett så mange fine kjoler i alle mulige farger og fasonger.


Håper dette innlegget var til hjelp for noen! Klikk på bilde for å komme til kjolen.
Nå skal vi trykke i oss litt hjemmelaget sjokolademousse her! <3 YUMMY.

      Affiliateslenker

18 kommentarer
    1. Mange fine kjoler 🙂 haha ja Costa del Kongsvik er så gøy at fy haha. Kos dere masse og ha en hærlig kveld <3

    2. Så mange fine kjoler! Heldigvis har jeg også bunad, hvis ikke hadde jeg aldri klart å bestemt meg..
      Ha en fin helg videre<3

    3. Nydelige kjoler! Et spørsmål: hva gjør du for å få to stående bilder ved siden av hverandre? det er så fine linjer og mellomrom på disse bildene. Er det bildecollage med to og to bilder ? 🙂

    4. Så fine, nesten for fine! Tror kankskje jeg ville følt meg litt for fin til å være gjest i noens konfirmasjon, kanskje heller kjoler for selve konfirmanten? Men det er vel kanskje bare meg 🙂 Veldig fine var de iverfall!
      Klem <3

    5. Veldig fint!
      Jeg har et spørsmål: Hvilket hotell bodde du på da du var i mexico og var det bra hotell? Og var shoppingen i mexico bra?

    6. Åå så fine kjoler. Og jeg er fast leser av bloggen din og klikker innom flere ganger om dagen men har bare kommentert den 1 gang før.. skjerpings fra min side.
      Kunne du kanskje laget et innlegg eller noe med kjoler/klær for litt større jenter? Syntes du har så sinnsykt fin klesstil, men samtidig er det sjeldent jeg kan prøve ut noe av det pga jeg er større enn mange andre(de fleste bloggere) Hadde blitt kjempe glad hvis du bare hadde tenkt tanken. 🙂
      Super blogg Marthe, stå på og vær så snill aldri slutt å blogge <3

    7. Veldig fine kjoler 🙂 men bildene dine på om nesten alle innlegg laster ned veldig seint, så det tar noen minutter før man får sett bildene du har lagt ut 🙁

    8. Min bror og min søster konfirmeres i juni. Jeg fant den perfekte kjolen. Den var alt jeg ville ha, og mer. Den var også utsolgt… Nå finner jeg ingen som kan måle seg, men snart dukker den nokk opp kjolen 🙂

    9. Kjempe fine kjoler 🙂 Jeg skal konfirmeres i år, og da skal jeg bruke bunad 😀 Ha en god helg videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg