Antrekk – 130314

Da drar jeg av gårde på jobb for tredje og nest siste gang denne uken! Tenkte bare å dele dagens antrekk med dere først. I kveld vil dere også få et lite “oppskrift” innlegg med en morsom variant for snaks! Jeg brukte en liten halvtime på nettsiden “Pinterest” til morgenen i dag og herlighet så mye inspirasjon det var å hente. Jeg kan søke på nesten hva som helst og det dukker opp hundrevis av magiske bilder som jeg bare MÅ lagre i inspirasjonsmappen min. Herligfred så full den mappen er blitt nå. Jeg tror bare jeg må si tusen millioner takk til den bloggleseren som tipset meg om pinterest for et års tid siden. <3

 
Skjørt fra Thailand, Genser og briller fra Bikbok, Jeffrey Campbell sandaler fra www.nevernaked.com

Ønsker dere alle en god torsdag videre.
Dere som har muligheten.. NYT FINVÆRET!

45 kommentarer

Siste innlegg