Caribbean Cocktail Smoothie

Goood morgen kjære lesere! Da var vår aller siste dag kommet, men heldigvis reiser vi ikke før klokken 01.00. Det betyr at vi har en hel soldag igjen! Den skal nytes til det fulle. Værmeldingen sier 31 grader og stor sol, så i dag står til og med litt vannaktiviteter på planen!

Tenkte bare å starte dagen med en ny oppdatering i “ukens smoothie” kategorien. Ukens oppskrift består av ananas med et hint av kokos. Jeg lagde den rett før jeg reiste, og kommer mest sannsynlig til å lage den igjen så fort jeg har satt føttene mine innenfor leiligheten. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i kokosdrikker, men denne ble akkurat slik jeg ønsket den. Mild og eksotisk. Mmm! Kokos og ananas er så godt å kombinere. Tilsetter du en liten skvett vodka så har du gjerne til og med en farlig god drink til fest!

Du trenger: 1. En hel ananas 2. 1 dl ananas juice 3. 5-6 isbiter 4. 1 dl kokosmelk


Slik gjør du:
1. Kutt den ferske ananasen i mindre biter og hell alt kjøttet i blenderen.
2. Mål opp 1 dl ananas juice og 1 dl kokosmelk. Hell også dette i blenderen.
3. Tilsett 5-6 isbiter (viktig for at smoothien skal bli kald), og dur løs!

Enklere enn dette blir det faktisk ikke! Og guuud så godt. 
Denne smoothien skulle jeg helst drukket et glass av hver dag.  

17 kommentarer

Siste innlegg