Bildedryss: Årets første skitur

Nå er vi mest sannsynlig halvveis på veien hjem mot Kristiansand! Jeg tenkte bare å dele noen hyggelige blinkskudd fra gårsdagens skitur. Fy søren som vi har kost oss denne helgen. Vi dro bare på en liten tur i går, men vi var likevel borte i to hele timer. Det ble nemlig tenning av bål og grilling av både pølser og pinnebrød + en god del trynings fra min side. Det er vel også med på å senke farten litt. Hoho! Jonas ville le seg ihjel av meg da jeg kom hjem klissvåt, iskald og dekket i snø fra topp til tå. Jeg tror ikke det var èn del av meg som ikke ble dyppet i snø.. Det er vel egentig et mirakel at jeg ikke klarte å skade meg.

 

Jeg hadde det ihvertfall VELDIG gøy!

Ønsker dere en god søndag videre! Vi skrives fra Kristiansand igjen <3

22 kommentarer

Siste innlegg