Just playin in the snow

Jeg hadde helt glemt hvor bra internettet var her oppe.. Høhø! Jeg får ta igjen noe av bloggingen når jeg kommer hjem igjen. Jeg har snart brukt to timer på å laste opp 10 bilder og vil nødig bruke veldig mye mer av den fine kvelden vår forann pcen. Vi har hatt en helt F-A-N-T-A-S-T-I-S-K  lørdag. Virkelig! Herlighet som vi har kost oss. Etter en vellykket, fin og latterfull skitur bestemte vi oss for å leke oss litt med rumpebrett utenfor hytta. Dette skulle vi ha filmet for fy søren så morsomt! Det er lenge siden vi har brutt ut i så heftige latterkramper sammen. <3 Vi brølte, lekte og lo som to småunger. Haha! Jeg har selvfølgelig knipset en hel hau av bilder til dere, men jeg må som sagt prøve å begrense meg litt for å ikke sitte her resten av kvelden.

Det blir ihvertfall en liten update på bloggen! Nå skal Jonas, Bella og jeg lage oss en nydelig middag og fullføre den nærmest perfekte lørdagen med spillekveld, godis og film! Håper dere har kost dere minst like mye som oss i dag. Skulle ønske vi hadde en dag eller to til her oppe. Jeg tror ingen av oss har lyst til å reise hjem igjen allerede i morgen! Timene går alt for fort.

Ah, for en fin dag! Måtte kvelden bli like bra <3
Moods of Norway pannebånnene er kjøpt på XXL.

38 kommentarer

Siste innlegg