Jeffrey Campbell til 399,-

 

Gode gud så spennende det er med OL. Annika og jeg satt klistret foran skjermen og holdt pusten de siste fem kilometerne. Det gikk ikke for Northug denne gang, men vi får være fornøyde med bronse og krysse fingrene for gull på tirsdag igjen! Nå er det skiskyting next. Der har jeg ingen peiling overhode, men jeg må følge med likevel og heie ekstra mye på Tora! 

Over til det dette innlegget egentlig skulle dreie seg om! *Trer ut av OL-boblen*. Et splitter nytt Jeffrey Campbell par ble med meg hjem fra jobb i går ettermiddag! Til prisen av 399 kroner. Har dere hørt? -Og jeg som hadde tenkt til å kjøpe dem på full pris i høst. Hurra! Der sparte jeg de 1400 kronene. Mer av skoene på får dere dagens antrekkshoot litt senere.

Marthe: Jeg har kjøpt et nytt par sko, men du kommer ikke til å like dem.
*Viser mitt nye JC par til Annika* 
Annika: Oooooi! Det ser ut som kaptein sabeltannsko! 

Annika er veldig glad i Kaptein Sabeltann, så jeg tror faktisk hun likte dem.

Det gjorde ihvertfall jeg! Hehe, hva synes dere?
399 på DNA! Er ikke det et kupp så vet ikke jeg.

26 kommentarer

Siste innlegg