Rock that short hair

God kveld kjære lesere! Jeg er bare innom for å vise dere litt flere bilder av min nyklippede sveis. Håper jeg kler den! Det virket ihvertfall sånn på kommentarene under forrige innlegg. Hihi, men nå er dere jo alltid så gode. <3  




 
Jonas kom akkurat inn døren her, og vet dere hva? Han har vært så romantisk i dag at han fortjener all skryt han kan få! Da jeg satte i frisørstolen fikk jeg plutselig en lang invitasjonmelding hvor min kjære ba med på romantisk middag etterfulgt av jacuzzibad og noe “sprudlende i glasset” som han så fint skrev. Hehe, har dere hørt? Jeg kjente jeg ble som nyforelsket igjen i det øyeblikket jeg leste denne meldingen. Førstkommende lørdag skal han altså ha booket svigerforeldrenes jacuzzi så vi kan ha en romantisk kveld med god middag, bading og vin. Ah, det kunne ikke fristet mer nå som snøen til og med er her.

Som om ikke dette var bra nok, har han lovet meg å lage kotelett-middag til meg så fort han har kommet ut av dusjen. “Du har jo litt arbeid å gjøre i kveld, så bare sitt der du”.. Haha, lurer meg på hva jeg har gjort for å fortjene denne luksusen..


Jaja, jeg kan definitivt ikke klage på mannfolket jeg har blitt utdelt! <3
Ønsker dere alle sammen en god natt. Jeg har litt skriving å få unnagjort i kveld!

56 kommentarer

Siste innlegg