Mine grønne vårnyheter

  

Gud så forelsket! Dette er to av mine favoritt-kupp fra Manchester. Både sko og clutch er fra Primark og kostet rett over 100 kroner. Jeg har på følelsen at knallfargene vil komme tilbake sammen med våren i år, og dermed er GRØNN min nye favorittfarge! -Og oransje. Knalloransje. Finnes det noe finere enn en knalloransje sommerkjole?

Jeg tenkte vi måtte ha en liten variasjon her på bloggen. Litt innkjøp har vel aldri slått feil? Spesielt ikke når det er grønt. Hehe! Dere kommer ikke til å tro meg når jeg sier hvor mye shoppingbudsjettet mitt lå på, men jeg sier det likevel. 500 kroner. 500 KRONER! Jeg håper du er stolt av meg Geir! Jeg brukte ikke engang pengene opp! 430 kroner ble trukket fra visakortet mitt på Primark. Det var første og siste gang det ble dratt. Jeg ville riktignok gråte da jeg var innom både Topshop, River Island, Next, Steve Madden, og Selfridges et par timer senere, men jeg klarte på underlig vis å beherske meg. Regnskapsføreren gjør vel en god jobb da! Han har fått meg til å forstå at penger må spares på. Heldigvis dro jeg på Primark før noen annen butikk. Takket være de vanvittige prisene fikk jeg med meg hjem to nye par sko, to nye clutcher, en hau av ringer, tre kjoler og en topp.

Alt for bare 430 kroner. Kan dere tro det? Jeg kjenner jeg er litt trist, og litt stolt. 

Nå hva synes dere? Er dere klare for litt knallfarger til våren? 
Jeg skal vise dere resten av innkjøpene litt senere.  

41 kommentarer

Siste innlegg