Sammen med den beste

Herligfred, så koselig vi hadde det i går. Jeg plukket opp Cathrine rett før syv og da dro vi rett på butikken for å handle middagsingredienser. Laks med wok sto på menyen og av en eller annen grunn smaker maten hundre ganger bedre når Cathrine lager den. Ikke vet jeg hva hun tryller oppi grytene når jeg ikke ser på, men noe er det ihvertfall. Middagen var himmelsk, og det samme var juicen vi lagde til dessert. Dere skulle sett meg da jeg fikk æren av å trykke frukten ned i selveste moseren. “Woooow! For en lyyyd den lager!!” Hehe. Denne prosessen var riktig så underholdende. Så vet dere det!


Jeg fant forresten også ut at man behøver 10 frukter for å få laget to glass juice. I går lagde vi en variant av sitroner, appelsiner, gulrøtter, og eple, og jeg slukte glasset mitt på fem minutter. Jeg er fullt klar over at jeg snart burde skifte bloggnavn til “Marthesjuiceopplevelser”, men dere forstår kanskje at jeg akkurat er blitt introdusert for en ny verden? Hehe!

Åå, kjenner jeg savner gårskvelden allerede. Vi kan jammen kose oss vi <3 

Nå sitter Jonas og jeg mest sannsynlig på flyplassen i Amsterdam! 
Vi skrives derfra litt senere i dag. GOD HELG! 

23 kommentarer

Siste innlegg