Nyttårsfeiring 2013

Da var nok en vellykket nyttårsfeiring overstått! Jeg har ikke fått oppdatert dere før ettersom jonas og jeg like godt overnattet hos Annika i natt. Jeg tok det alt annet enn usedvanlig med ro i går. (Noe helsen definitivt ikke ble bedre av), men jeg tror det var verdt det! Ja det var verdt det. Først halv fem i natt fant Jonas og jeg sengen etter en ti timers nyttårsfeiring. Herlighet! Jeg har aldri vært noe festløve, men i går aner jeg ikke hvor timene forsvant. Vi spiste en nydelig kalkun-middag etterfulgt av flere dessert-varianter. Vi danset, pratet, lo og hadde det bare supermoro. Klokken tolv dro vi ut for å se rakettene, ønske hverandre et godt nyttår og sende opp noe fyrverkeri selv. Jeg er så glad for at jeg fikk avslutte 2013 på akkurat denne måten.



Nå har Jonas og jeg endelig kommet oss hjem, og i skrivende stund dekker Jonas frokostbordet med fiskesuppe og hvitløksbaguetter. Han er virkelig i siget i dag! Senere har han lovet meg å lage hjemmelagde burgere til oss. Litt av en kar?

Håper dere fikk en kjempefeiring dere også!
Vi skrives igjen litt senere i dag.

42 kommentarer

Siste innlegg