Kall meg bare snørrebørre

Det er lille,lille julaften og papsen har bursdag! Gratulerer så mye med dagen pappa! I miss and love you! Håper du koser deg glugg ihjel der nede i Thailand. Jeg skulle gjerne vært der selv, men forhåpentligvis får jeg dratt med meg Jonas på nyåret.

 
 

Jeg klarte å sovne i bilen da jeg skulle hente Jonas fra jobb i går kveld. Heldigvis hadde jeg ikke begynt å kjøre enda! Jeg skulle bare lene hodet inntil døren et lite minutt før jeg startet bilen, og tror dere ikke jeg sovnet slik? Selvfølgelig gjorde jeg det. Heldigvis var jeg så tidlig ute at jeg kom tidsnok frem likevel. Formen min er som bildene tilsier. Jonas kaller meg bare snørrebørre.. Jeg har tatt to paracet, drukket rikelig med vann og ladet opp batteriene over natten så nå tror jeg at jeg kommer meg til jul! Toget mitt går om tre timer og jeg har enda ikke pakket så nå får jeg hive meg litt rundt. Håper dere har fått en fin start på fjerde søndag i advent! Husk å tenne lys! Det skal jeg gjøre nå med det samme. *Søndagenenes høydepunkt*

Nei nå får jeg se å pakke kofferten med noe annet enn meg selv og snørrpapir. 
Ha en kjempefin lillelille julaften alle sammen! Vi skrives fra Stavanger. 

34 kommentarer

Siste innlegg