Et pyntet pepperkakehus!

Oh my god.. Det er melis over alt! Jonas og jeg bestemte oss for å pynte pepperkakehus tidlig på morgenkvisten.. Ikke det smarteste jeg har gjort!  Den en gang så lilla duken er blitt hvit og det splitter nye stueteppet er så klissete som det kan få blitt. Skulle tro vi hadde fått babybesøk denne fredagsmorgenen. Nei, jeg tror ikke engang en baby ville klare å grise på denne måten. Det var mer melis på duken enn på selve pepperkakehuset til slutt! Herlighet.. Jaja, vi hadde det ihvertfall VELDIG gøy!

Jeg skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til Jonas. Han sorterer virkelig nonstoppene etter farge og limer på en og en til hele taket er dekket. Jeg derimot går for enkleste utvei. “Velg det største godteriet som finnes og taket er dekket på null komme niks!”. Kanskje ikke så kreativt, men gudene vet hvordan stuen vår ville sett ut om jeg skulle lekt med den melisposen et minutt lengre. Det beste ville nok være om jeg holdt meg unna pynting av pepperkakehus neste år. Jonas kan pynte mens jeg spiser!

Bedre lykke neste gang, Marthe <3 

Ønsker dere en riktig GOD HELG! Fire dager igjen til jul! 
Jeg skal på jobb, men jeg har forhåndsskrevet innlegg til dere.

13 kommentarer

Siste innlegg