Marthe tipser: Dekking av bord

Jeg er visst blitt gal. Det er enda to hele dager igjen til søndag, men nå har jeg altså pyntet ferdig det juleinspirerte bordet. Sånn er det når man blir ivrig! Hodet mitt har vært fullt av idèer etter inspirasjonsjakten jeg hadde med meg selv på tirsdag.. Endelig fikk jeg tømt det og tatt i bruk kreativiteten igjen. Håper dere kan hente litt inspirasjon og kanskje noen nye idèer til pådekking av bord dere også! Lurer dere på hvor noe er kjøpt så er det bare å hyle ut. Jeg skal ha skrevet det meste under her, men noe er nok glemt. Nå drar jeg på jobb! Sørlandssenteret har nattåpent i dag, men jeg jobber ikke helt til stenging så vi skrives igjen så fort jeg er hjemme! Alt av kommentarer som tikker inn i mellomtiden skal leses og besvares grundig i kveld. 


1. Mørkegrå prislapper/navnelapper: Fra Panduro 2. Lysegrått bånd + hvite klemmer: Fra Upstairs 3. Servietter: Fått i gave. 4. Sølvpakke, Snøfnugg, sølvkuler store og små, minijuletre, og sølvsteiner: Fra Upstairs. 5. Lysestaker i sølv: Dr Lykke fra Netthandelen 6. Glass snudd opp/ned: Fra Ikea 7. Hvit duk: Fått i gave. 8. Gjennomsiktig glitterduk: Fra Upstairs

Min aller første borddekking. Ååå så koselig! Likte dere det?

25 kommentarer

Siste innlegg