Nissefest på Vero Moda


God kveld! Sjekk hvor koselig vi hadde det på jobb i dag. Herlighet for en stemning det ble med julemusikk, pepperkaker, nisseluer og julebrus! Jeg håper vi skal kjøre reprise av denne litt for gode arbeidsdagen allerede i morgen. Vi har nemlig søndagsåpent på sørlandssenteret, og jeg har vært så heldig å få jobbe! Akkurat i dag ble det lite tid til bloggen, men jeg lover å komme med noen ordentlig gode oppdateringer så fort den nye uken starter. Kommentarsvaringen får jeg ta igjen i morgen.. Alle skal ihvertfall få svar!

Nå må jeg bare hive meg i bilen og kjøre til bursdagsfest. I kveld er det sjefen sjøl som skal feires! Jeg ville bare innom for å vise dere noen søte bilder fra dagen min på Vero Moda. Ønsker dere en kjempefin lørdagskveld, så skrives vi igjen i morgen!

Marthe: Synne, kan ikke du legge deg på disken? 
Synne: Jo, klart det! Lale vil du mate meg med pepperkaker? 

Sånn går no dagan…  

17 kommentarer

Siste innlegg