Christmas table for two


Har dere fått en fin start på den nye uken? Jeg har kost meg med en skikkelig hjemmedag. Jonas og jeg har bakt julekaker og fått svigers på besøk! De var ihvertfall en liten tur innom oss med varme kanelboller og flax kalenderlodd! *JIPPI!* Gjett om jeg vant også? Jeg ble 10 kroner rikere allerede under skraping av første luke. I år er jeg sikker på at jeg blir den heldige vinner av en million kroner.

Da kan svigers angre på at de gav loddet bort. Heh! Nå sitter jeg faktisk i stuen til Tonje. Storesøsteren til Annika. Hun ville at vi skulle holde henne med selskap i kveld, så da gjorde vi det. Vi har kost oss med finalen av Top Model, og en hau av godteri. Vi er vel ikke de eneste som har fulgt med på tv3? Hvem håpte dere skulle vinne? Herlighet, jeg var så nervøs på deltakernes vegne. Heldigvis var det to like verdige deltakere som sto igjen på slutten. Jeg holdt en liten knapp på Ingebjørg, men Frida er jo helt nydelig hun også.

Dere får sove godt og drømme søtt når natten kommer!
Jeg skal kose meg på jentekveld i noen timer til.

23 kommentarer

Siste innlegg