Jentekveld hos barndomsvenninne


God morgen alle sammen! Har dere det bra? Jeg dro på jentekveld til en veldig god barndomsvenninne i går kveld. Iselin og jeg skravlet i tre timer, spiste is og koste oss en haug. Kvelder som dette er bare gull verdt! Tenk det er åtte år siden jeg flyttet fra Stavanger til Kristiansand og likevel har jeg fremdeles kontakt med flere av mine beste barndomsvenninner. Jeg lurer meg på om jeg skal arrangere en reunion fest for hele barneskoleklassen til sommeren. Det ville vært så moro å samle hele gjengen og høre hvordan det går med alle. -Men det skal vel noe til å få det til å passe for 30 stykk som lever i ulike byer og kanskje til og med land.. Jaja, det går ann å prøve!

Jeg reiser tilbake til Kristiansand i kveld, men jeg har heldigvis noen timer igjen som skal nytes med bestene. Vero Moda trenger meg i morgen og helgen kommer til å bli kjempehektisk, for ikke å snakke om SPENNENDE! Herligfred som jeg gleder meg til å hilse på dere!

På gjensyn Stavanger! Håper ikke det blir mer enn to uker til neste gang.

16 kommentarer

Siste innlegg