Statistikken når nye høyder


God kveld! Åh, jeg har hatt den beste dagen og nå er den i ferd med å bli enda bedre. Jeg koser meg sånn her i Stavanger! Bestemor og jeg har laget grønnsaker med dipp og nå skal familien kose seg med farmen på skjermen. Herlighet som jeg sutret i går kveld da Anne Beate gråt. Jeg blir så trist av å se på at gode mennesker blir lei seg. Haha, jeg er jo helt tragisk..

Er det forresten noen som vil fortelle meg hva som foregår i kveld? Jeg har hatt en jevn og fin statistikk i to år nå, men i dag har den tatt helt på vei. Klokken er ikke mer enn 22.00 og statistikken sier allerede over 20 000 lesere. Det betyr at jeg klokken 00.00 vil få en ny leserrekord. Wihuu! Hvem er det som har lenket meg? Jeg blir helt nervøs av dette jeg.. Haha!


 
You and me grandma <3 Det er jammen godt å være hjemme hos ho mor igjen!
Ønsker dere en kjempefin mandagskveld. Dere sitter vel klistret forann farmen hele gjengen nå.

53 kommentarer
    1. Du fortjener virkelig mange lesere Marthe! Bloggen din er fantastisk og jeg elsker at du er så positiv<3

    2. søte deg, vi har jo mast i evigheter at vi ikkje forstår hvorfor du ikkje er helt i toppen 🙂
      Men ting endrer seg -er noen som er mer i tet nå enn før. My Vida Loca er en ny blogger som har holdt på i 2 mndr og noen dager og lå plutselig over Sophie Elise.
      Nå sa jo blogg.no at de skulle endre noen regler om de forskjellige listene sånn at flere skulle kunne syns.
      men vi vil jo gjerne ha rekord vet du Marthe <3<3<3 hei deg
      Lin;)

    3. Det er fordi du har en helt fantastisk blogg Marthe!! Har lest den lenge, men aldri kommentert. Nå føler jeg det er på høy tid, for du har gidd så mye inspirasjon, motivasjon og glede 🙂

    4. Det er vell fordi du har en veldig god blogg som man blir glad av når man leser innleggene dine. Har sagt det før og sier det igjen, du er en superflink blogger og den beste bloggeren jeg vet om. Stå på videre Marthe. Du er flink 🙂 Og takk for at du kan gjøre kjipe dager om til gode dagen for leserne dine.

    5. Stine Erichsen: Ah, jeg blir så glad. Tusen takk Stine! Jeg koser meg sånn med bloggingen 🙂 Og da er det jo ekstra moro å se tallene stige sakte men sikkert. 😀

    6. Mia Mathilde Frydenlund: Nei så hyggelig å høre. Jeg vil veldig gjerne at bloggen skal være et hyggelig sted for dere å være så det gleder meg masse å høre! Tusen takk for gode ord Mia. 🙂

    7. cuskima: Hehe, ja men det tar jammen tid å skaffe seg lesere på ærlig vis! Man kan alltids skrive om en skandale og bli lenket av en avis, men da ramler man fort ned igjen 🙂 Åja, dette med blogg.no har jeg ikke hørt om, men det er sikkert lurt 🙂 Har du forresten enda ikke fått skoene dine? Blir helt stresset av at de aldri kommer frem jeg! Hehe. <3

    8. Så bra!! Jeg har fulgt deg helt siden den forrige bloggen (kristinabe),og for hvert år har det gått bare en vei-oppover! Du har den eneste bloggen jeg besøker hver dag,og slik vil det også fortsette helt til du slutter (noe jeg håper ikke vil skje!). Digger deg!:D

    9. Jeg er ikke overrasket over at du får så mange lesere, bloggen din er så inspirerende og positiv 😀 <3 Jeg har skrevet et innlegg om barnehagerasisme på bloggen min og hadde blitt kjempe glad om du kunne gitt din mening. 🙂

    10. nei, men de har prøvd å kontakte meg fra Sverige og sier at eg ikkje fins eller bor på min adresse så eg måtte sende mitt tlf nummer så de kan ringe meg i morgen -så regner med de gjør det da. veldig rart da siden vi er 2 med nesten identisk navn på samme postkasse her i huset at eg ikkje fins?
      Gleder meg supermasse :> så skal nok fortelle deg det <3

    11. Åååå, så gøy! Har aldri forstått hvorfor du ikke er på første plass, du er uten tvil den beste bloggeren jeg vet om 🙂 Alt du gjøre gjennom bloggen din er så gjennomført, og ingen viser at de bryr seg sånn om leserne sine som du gjør! Vær stolt av deg selv, Marthe, så krysser vi fingrene for at lesertallet ditt blir enda høyere 🙂

    12. Synes ikke det er noe annet enn fortjent! Oppdaget deg først for et par måneder selv, og nå er bloggen din, ditt nydelige ansikt og gode ord et must i hverdagen. Digger deg

    13. Enig med Maria over her! Du skrev jo ofte om moren din tidligere, men nå er hun helt borte. Jeg undrer meg over dette hver gang du skriver om familien din. Virker ikke som hun er en del av den lengre….

    14. Jeg og lurer fælt på dette med moren din 😮 Lenge siden vi har sett noe til hun på bloggen din!! Utenom det så vil jeg bare ønske deg en fantastisk fin dag, også må du kose deg massse med familien i Stavanger <3 Du er den beste bloggeren, uten tvil!

    15. Hei Marthe! Nå sitter jeg her med super dårlig samvittighet. Jeg har vært fast leser av deg i flere år, men så er det noe med døgnet, og at det har altfor få timer. Det blir sånn at jeg MÅ innom bloggen din, mellom slagene og pausene på jobb. Derfor føler jeg meg som verdens værste leser, som aldri får kommentert noe. Så her kommer en litt lang kommentar, før jeg løper avgårde igjen. Jeg jobber som miljøarbeider på en folkehøyskole, like utenfor Stavanger. Igår satt jeg og så gjennom alle de gode oppskriftene dine, og var heeeelt i ekstase når pausen var over. Har familie i Oslo, så jeg bor ganske langt unna, kan man si. Dermed bestemte jeg meg for å prøve fler av disse oppskriftene dine, til HELE familien, når jeg kommer hjem for juleferie. Jeg var i så ekstase, at jeg plinget i glasset, under middagen på skolen igår, og fortalte om Marthe Borge, og hennes husmorskunnskaper. “Men er ikke hun sånn typisk moteblogger da?” “åjoda, hun har helt rå stil, men fy for ei husmor hun er” svarte jeg. Idag kom det en haug med elever til meg, og fortalte at de hadde sjekket ut bloggen din, og at de ikke kunne skjønne hvordan de hadde gått glipp av deg. Yey!! Litt morsomt, så ville bare dele det med deg. Dessverre for meg, så er elevene nå så ivrig på panna-cottaen din, at de alle maser om at vi skal lage den for hele gjengen på 80stk. Gud for en jobb, men jeg fikk jo frem noe ved det, så det skal vi vel prøve på! Du er så herlig Marthe, og nå har jeg fått sagt det. Lover å prøve å bli flinkere til å kommentere, det fortjener du 🙂 Ellers må du ha en suuuuper dag!!

    16. Tonje Linnea: Heisann! Herlighet, så utrolig morsomt. Tusen takk for at du valgte å legge igjen denne kommentaren i dag. Jeg leste kommentaren din høyt for bestemor og bestefar og de var i like stor ekstase som meg. Kjempehyggelig å høre at du prater så godt om meg og bloggen. Ingenting som gleder meg mer enn det. Jeg måtte le godt da jeg leste om ønskene om å lage panna cotta for 80 personer. Hehehe, lykke til 😀 Jeg kommer og hjelper deg om jeg får sitte og nyte den med dere etterpå 😀

      Tusen takk igjen for dagens oppmuntring! Jeg er så takknemlig for å ha en leser som deg 🙂 Du må ha en strålende tirsdag selv!

    17. Du fortjener såå ny leser rekord! Syns du er så utrolig flink til å blogge, på alle måter! du får rett å slett med litt av alt. Mote, hverdag, oppskrifter, reise! Jeg er innom bloggen din hver dag, selv når jeg ikke har tid til å lese så går jeg innom sånn at du får en ekstra leser, så leser jeg heller neste dag når jeg får tid, hihi 😀
      Ha en super dag <3 Klem!

    18. Jeg linket det for en uke siden ca, men det er vel litt for lenge siden 😛 Elsker bloggen din Marthe! Dette fortjener du!!

    19. Hei Marte! Det fortjener du virkelig, du er en helt fantastisk toppblogger 😀 Har lest bloggen din i flere år nå og det er like interessant hver gang jeg titter innom. Faktisk favorittbloggeren min” 🙂 Kos deg videre med familien!
      Jeg også på om du kunne skrevet et innlegg eller fortalt noe om moren din..? Har aldri hørt om henne så lenge jeg kan huske å ha lest bloggen din!

    20. Du er altså helt nydelig med den nye hårfargen din! Det må jeg bare si 😀 Du kledde det virkelig supergodt! Og gratulerer så mye med rekord! Det er vel fortjent 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg