Fire skofavoritter – Jobb

Noen velger å gå for joggesko på jobb.. Jeg tyr til loafers! Jeg har nemlig ikke bare høye hæler i skogarderoben min. Hehe, tro det eller ei. Under har jeg dratt frem mine fire favoritter som jeg stadig hiver på meg når jeg vet at jeg skal traske rundt på på Vero Moda i mange timer. Jeg synes de er så fine! Skulle bare ønske jeg var litt lengre så jeg kunne føle meg fin i slike sko til hverdags også. Nå som jeg har gått i hæler nesten hver dag i flere år, føler jeg meg så liten og kompakt uten dem. Huff, jeg kommer til å ødelegge de stakkars føttene mine. Jaja, når jeg blir 60 så kan jeg ihvertfall ikke angre på at jeg ikke pyntet meg mens jeg enda var ung og freidig.

 

De to parene til høyre er fra Charles & Keith, paret i beige kjøpte jeg for en snurt og ingenting i Thailand og det sorte paret er Jeffrey Campbell. NÅ drar Cathrine og jeg på kino vi! Vi har allerede vært på cafe og tatt noe godt å drikke, og nå har vi bestemt oss for å ta en spontan tur på kino også. Viktig å utnytte søndagen til det fulle vet dere! Ha en kjempefin søndag så lenge. Vi skrives igjen i morgen!

22 kommentarer

Siste innlegg