Antrekk – 131113

 

God morgen! Kristine og jeg hadde det som alltid kjempehyggelig i går med masse usunheter, snakk og tv titting. Timene fløy av gårde og plutselig var det midnatt! Jeg glemte helt å dele gårsdagens antrekk med dere, så dette får dere heller få i dag.

Både Jonas og jeg har fri fra jobb i dag og dermed skal vi kose oss med litt farmenrepriser. Hihi, vi har gått glipp av hele tre episoder så nå snakker vi maraton deluxe. Vi setter i gang tvkosen så fort jeg har varmet oss litt karrisuppe til frokost! Dette blir en fin dag..


Cardigan fra H&M, Skjørt fra Gina Tricot, Topp fra Vero Moda, Sko fra Nelly, Leppestift Isadora farge 155 (fra H&M)

 

Det ble ikke så mange gode bilder i går, men dere fikk ihvertfall en titt på antrekket!
Nå vil jeg ønske dere en fin torsdag. Snart er det jammen helg igjen..  

39 kommentarer

Siste innlegg