Antrekk – 101113

God søndag liksom! Hehehe, dere vet jeg mener det godt på et vis. <3 Dere har vel ikke glemt at det er farsdag i dag? Jeg skrev til papsen på facebook for en time siden. Kanskje litt sent, men jeg er 333% sikker på at pappa ikke hadde den villeste idè om hvilken dag det var i dag. Haha! Har dere gjort noe hyggelig for fedrene deres denne søndagen? Noen har kanskje slått på stortromma og bakt? Jonas og jeg har feiret litt med familien hans. Svigermor har servert den nydeligste middagen og snart venter gelè til dessert. Hihi, ingen som klager her i hus. Snart er det både farmen og robinsonsekspedisjonen og da skal jeg gå inn i rollen som fullstendig tvslave! Ihvertfall nesten. Jeg har et møte med regnskapsføreren i morgen tidlig og må få unnagjort litt papirarbeid før den tid.

 

 
Skjørt og topp fra Bikbok, Pumps fra Bershka, Skjorte fra Vero Moda, klokke fra Cmyk

Kommentarsvaring har jeg også kost meg med denne søndagen!
Tusen takk for alle filmtips dere! Kjempehyggelig at innlegget falt i smak.

69 kommentarer
    1. I dag har jeg og familien spist middag på vertshuset. Jeg lagde en gave til pappa i år og jeg kjennte at det var mye mer koselig å gi en gave som man faktisk hadde lagd selv!
      Jeg må bare si at du er en stor inspirasjon for meg, hver gang jeg ikke vet hva jeg skal skrive, klikker jeg meg en tur innom bloggen din! 🙂

    2. Ingeborg: Å, så hyggelig å høre Ingeborg! 🙂 Jeg blir så glad når jeg kan være med å inspirere på den ene eller andre fronten 🙂 De hjemmelagde gavene er jo de beste. Tipper pappaen din ble superglad.

    3. Høres kjempe koselig ut! Har hatt besøk av hele familien her 🙂
      Er det lengesiden du kjøpte den skjorta?

    4. Pene Marthe <3 Var en tur hos Pappa idag og spiste god kake 🙂 Kos deg med Robinson og Farmen 🙂 D skal jeg også kose meg med 🙂

    5. wææææææææææææææææææææh nei!! den var jo superfin :((
      jaja når du har noe eg liker er det utsolgt hahaha fordelen er at eg slipper å bli blakk 😀
      Skal du selge favorittbuksen min ( eh din)på salget nå? den superfine med metall/sølv på????

    6. Heihei!
      Var en av dem som vant imPress-negler, og lurte på om hvor lang tid det skal ta før de kommer, har nemlig ikke fått dem enda! 🙂

    7. Nydelig som alltid Marthe! Men det er noe jeg alltid har lurt på, blir du ikke kald av å gå i kjole/skjørt på denne årstiden?jeg fryser som bare det! Hihi

    8. Kristin Ånesen: Heisann! Jeg har sendt mail og forhørt meg om hvor neglene er blitt av. De andre vinnerne har heller ikke fått neglene sine så de er nok ikke blitt sendt enda. Jeg venter på svar, men jeg skal selvfølgelig sørge for at dere alle får premiene deres 🙂

    9. Likte desverre ikke hårfargen, den så fort fettete ut når sola skinner på den. Og du så myyye eldre ut en det du egentlig er. Ville gått tilbake til den gamle om jeg var deg, men du er nå alltid søt 🙂

    10. Fride Kristin Sanna: Nei så bra! Det er helt knall 😀 Stå på videre så skal du se at lesertallet stiger end mer 😀 Må nesten passe meg så du ikke tar min plass på topplisten! Hehe 😀

    11. ~Lin: Hehehe! Ja det er godt du slipper å bli blakk. 😀 Hmm, nå må jeg inn i tenkeboksen. Er det skinnbuksa eller er det den fra Vero Moda med glidelåser forann? <3

    12. Wow, Marthe! Antereksbildene ble U N I K E, herregud så vakre! Du er såå nydelig !
      🌸
      Håper du hadde en fin farsdag 💖 det hadde jeg, og jeg laget cupcaksene du laget til Jonas på valentinesdagebån, mm…. Kanongodt! Det ble dessverre ikje noe cultura kake, men men….
      Ha en fin dag videre! Nok en gang… Nydelige antrekksvilder idag ! S U P E R T 👗👚👛👍

    13. Hei Marthe!
      Jeg har et spørsmål jeg har lurt veldig lenge på. Og det er om alle de oppskriftene du deler på bloggen, er det du som har funnet de opp? Eller finner du oppskriftene på nettet, i bøker osv? Setter pris på svar!

    14. Hei jeg lurte på om du kunne skrevet om hvilken sminke du bruker? ikke sponset innlegg.. men bruker til vanlig? kanskje med leppestift også? 🙂
      Hårfargen din er veldig kledelig til deg! 🙂

    15. Hei jeg lurte på om du kunne skrevet om hvilken sminke du bruker? ikke sponset innlegg.. men bruker til vanlig? kanskje med leppestift også? 🙂
      Hårfargen din er veldig kledlig til deg! 🙂

    16. Når jeg ser på bloggen din minner du meg fælt om Carrie i sex og singelliv. Ikke så veldig utseendemessing, mer oppførsel og stil. Du tørr å kle deg i så mye forskjellig, og er alltid så pen!

    17. Hei Marthe !
      Jeg har et spørsmål jeg har lurt på veldig lenge nå. Og det er om hva du skal utdanne deg som? Eller hva jobber du med nå ? Jeg startet å lese bloggen din for noen dager siden, å jeg elsker bloggen din veldig mye, så ikke misforstå spørsmålet 🙂
      Håper du kunne ta med spørsmålet i neste ukens spørsmål 🙂

    18. Hei 😀 du vet den jakken din fra stradavarius i rosa? Jeg synes den var så skjønn at jeg bare måtte se om jeg fant den på nett, og det gjorde jeg 😀 Men jeg lurte bare på om hvilke størrelse du har? Jeg er 1.63 høy og bruker som oftest xs og s i jakker og andre plagg. Tror du small vil passe til meg, jeg fant ikke noen annen størrelse skjønner du 🙂
      Blir kjempeglad for svar!

    19. todayidoo: Hei! Nei så bra 😀 Det hadde jeg aldri trodd! Jeg har den i S. Den er litt stor for meg som også er 1.62 og bruker xs, men det går helt fint! 🙂 Jeg tror du også kan ha den i xs. Vi har jo gjerne en tykkere genser under og da er det bare greit at den ikke er superstram. 🙂

    20. Maria: Heisann! Jeg søker gjerne opp den retten som jeg ønsker å lage, på internett. Så leser jeg flere oppskrifter og prøver og få en forståelse for hvilke ingredienser som må være med for at det skal bli et vellykket måltid. Deretter prøver jeg meg frem selv, mikser, trikser og blander. 🙂 Noen ganger henter jeg inspirasjonen fra oppskrifter på nett, andre ganger i kokebøker og noen ganger også i gamle “husmorsblader” 😀

    21. Martheborge FAN: Ah, tusen tusen takk! Du er gull. <3 Så moro å høre at du har prøvd deg på valentines cupcakesene mine i dag. Det vedder jeg på ble supervellykket 😀 De er jo himmelske! Håper du har hat en fin helg selv 🙂

    22. Hei Marthe! 🙂 Elsker det skjørtet der fra Bikbok, så fint! Men den toppen du har på deg, er den ny fra Bikbok? Kjempe fin! Stilig hvordan du kombinerer et søt topp og sort/langt skjørt med en nagle-skjorte over 🙂 KULT! Klem<3

    23. Vil bare informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Jeg har selv vært der, og forteller om dette i videoen. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på navnet mitt over her (slik at du kommer til videoen). Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.

    24. Top Model Norge ville vært noe for deg, altså! Du er perfekt, og poseringene dine er så utrolig kule! Noen ganger sitter jeg å ser på bildene dine samtidig som jeg maler, og bildene ender alltid opp overraskende bra! Du inspirerer virkelig, Marthe!

    25. Jeg sier det igjen og igjen, du er helt fantastisk inspirerende! Tror aldri du kan få høre det nok. Det virker som om du legger utrolig mye i hvert eneste innlegg, og alltid klarer du å formidle! Skjønnerikke hvordan du har tid til alt, jobb, blogging, kjæresten, venner og familie! Du er BEST! 🙂

    26. Wow disse bildene var skikkelig perfeksjon!! Elsket lyset og antrekket ditt, du får det så bra til på begge de to frontene hver dag! Du er virkelig en inspirasjon, jeg bare elsker å lese bloggen din. Er det én person som faktisk er en fantastisk blogger og som fortjener førsteplassen på topplisten – så er det deg!
      Er dessverre ikke så flink å kommentere på bloggen din, men jeg skal prøve å gjøre det så ofte som mulig. Jeg er så glad for at du er så jordnær og virkelig setter pris på bloggleserne dine! Ha en fantastisk fin uke 🙂

    27. så fine bilder!! nydelig lys på dem, og du er alltid så pen og fotogen 🙂 jeg laget middag til farsdag idag, tradisjon at jeg lager en eller annen litt spesiell middagsrett på mor – og farsdag 😀

    28. God mandag, Marthe! 🙂
      Du er så fin:D
      Men, jeg lurte på en ting! Jeg fikk ikke sett farmen igår, og det er krise:p haha, elsker det!
      Om du vet når søndags reprisen går?? Jeg må få sett den før dagens episode:p

    29. May: Åå for en fin tilbakemelding! Tusen takk for gode og oppmuntrende ord 😀 Setter stooor pris på slike kommentarer. 🙂 Blir så glad for å høre at jeg kan være til inspirasjon for leserne mine. Det er jo akkurat det jeg gjerne vil! <3

    30. Katarina: Åh 😀 Tusen takk Katarina! Du er god. <3 Man får tid til det man vil få tid til. Det har jeg erfart i hvert fall. Skulle gjerne presset inn litt trening også, men det frister liksom aldri! Hehe, huff. Skjerpings! <3

    31. Ida: Heisann Ida 🙂 Tusen takk! Toppen er dessverre fra i fjor høst så jeg er redd den ikke selges lengre. Men skjørt og skjorte kjøpte jeg nylig. <3 Klem!

    32. På tv2.no mener du? Går det an? Jeg vet det går an å se det på sumo, men det må man betale for:) Ellers så vet jeg de sender repriser av man, og tirs episodene på søndag:) Men vet bare ikke når søndags episoden blir sendt i reprise:P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg